RİMMEL LONDON ULTRA SHİNE TOP COAT

00:21 merininblogu 2 Yorum

RİMMEL LONDON
ULTRA SHİNE TOP COAT




Işıl ışıl tırnakları kim sevmez ki?Benim gibi oje sürmeye bayılan biriyseniz muhakkak ortak sorunlarımız vardır.Mesela ojenizi akşam sürdünüz, gece yattınız sabah ojeniz yastık izi olmuştur. Ya da ojenizin ışıl ışıl olmasını istiyor olabilirsiniz.Ojem daha süreli bir gün olmadan soyulmaya başlıyor dediğinizi de duyar gibiyim.

İşte ben Rimmel'in bu top coatı ile tanıştığımdan beri tüm bu sorunlardan kurtuldum.Öncelikle  ojenin üstüne sürdüğünüzde asla renkte dalgalanmaya sebep olmuyor.
Kuruduğu andan itibaren daha parlak ve ışıl ışıl bir görünüm veriyor.
Ojenizin kalıcılığını artıyor ben aynı renkle maksimum 5 gün durabildiğim için diyebilirim ki 5 gün boyunca ilk sürdüğüm an gibiydi ojelerim.
Ve benim en sinir olduğum olay yastık izi sorunu.Sıfır yastık izi o kadar güzel bir ürün ki mutlaka denemelisiniz.Yanılmıyorsam watsonstan 6 tl gibi bir fiyata almıştım.Güzel ve kaliteli bir top coat  arayışındaysanız Rimmelin ultra shine top coatına bir şans vermeyi unutmayın.Ürünle ilgili soru ve görüşlerinizi yorum kısmına bırakmayı unutmayın.
GÜZEL KALIN..

Bunlarıda Begeneceğine Eminim

2 yorum:

  1. güzel bir top coattur bu sevmiştim kullandığım zaman..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet benim daha önce başarısız olan deneyimlerim olmuştu bu top coat ise tam istediğim bir ürün oldu.

      Sil