HUNCA LİFE ALIŞVERİŞİM

03:51 merininblogu 14 Yorum

HUNCALİFE


MUTLU GÜNLER
Bugün blogumun konuğu geçen ay hunca life tan sipariş ettiğim bu ürünler olacak.Öncelikle hepsini tek tek merak ediyordum.Gerçekten çok iddialı ve farklı ürünlerle hunca bence diğer firmalara göre adını duyurmaya başladı bile:)
Gelelim benim mart ayı kataloğundan almış olduğum ürünlerden ilkine.

huncalife

Çıktığı günden beri merak ettiğim bu kremi bu ay indirime görünce sipariş etmiştim.Çok iddaali olan bu ürünün vaadi ise uzun süreli kullanımda cilt lekeleri, koyu lekeler, çiller, doğum lekelerini azalttığı ve cilt tonundaki eşitsizliği giderdiği.Yağlı ve karma ciltler için pirinç özlüsü, normal ve kuru ciltler için ise beyaz zambak özlü olmak üzere iki çeşidi var.İçeriğinde spf 10 bulunmakta.Deneyimleyip göreceğiz bakalım iddasını yerine getirebilecek mi?
Aldığım ikinci ürüne gelecek olursak;

huncalife


Bu muhteşem renk ve kokuda ki el ve vücut scrub ı.Blackberry ve vanilya seçeneği vardı yanlış hatırlamıyorsam.Ben tercihimi blackberry den yana kullandım.200 ml olan ürün şimdiden rengi ve kokusuyla kalbimi çaldı bile:)


Aldığım son ürün ise;

huncalife




Ne kadar doğru bilmiyorum ama ürünü tanıtırlarken Amerika dan sonra ilk defa Türkiye de yazıyordu bu yağ için.Özellikle bebeği olanların çok seveceğini düşündüğüm bu ürün cıtronella yağı.Yani doğal sinek ve böcek kovucu.Hatta bir kaynakta yılan dan bile koruduğu yazıyordu.Doğal aromasıyla paraben, parafin, SLS, SLES içermiyor.Ürün ambalajı biraz küçük 20 ml.Yine bir kaynaktan araştırdığıma göre boş bir kaba su koyup bir kaç damla bu yağdan damlattıktan sonra sprey şeklinde sıkıp kullanılabilirmiş.Yada direk yağı cildinize damlatıp masaj yapıp yedirerek sinek ve böceklerden doğal bir şekilde korunabilirsiniz.Benim bu ürünü almamın amacı ise doğal içeriği ve astımım dolayısıyla piyasadaki sinek kovucularla pek anlaşamamam.
Evet benim Hunca Life alışverişim ve aldıklarım bu şekildeydi.Ürünlerle ilgili soru ve görüşlerinizi aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim:)
GÜZEL KALIN...




Bunlarıda Begeneceğine Eminim

14 yorum:

  1. İyi günlerde kullanın <3
    Yeni bebeğimiz olacak, benim değil de kardeşimin :)) Nasip olursa tamda yaz bebeği olacak :) o nedenle Cıtronella yağı çok ilgimi çekti, almak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok tesekkurler.oyy sağlıkla gelsin inşallah.aynen doğal olduğu için daha cazip bence:)

      Sil
  2. ürünler oldukça ilginç , kullanıcı yorumlarını da merakla beklemekteyim.
    iyi günlerde kullanın .
    sevgiler.
    soslubadem.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda deneyip yorumlarımı paylaşacağım:)

      Sil
  3. scrubı çok merak ettim çok güzel göründü gözüme :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dayanmayıp denedim bende ve ilk izlenim gayet olumlu:)

      Sil
  4. Guzel anlatım. Bu arada sende de bir Audrey Hepburn sevdası varmış ben gibi

    YanıtlaSil
  5. Huncalife denediğim birçok ürününden bende memnunum ,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. Iyi günlerde kullan canim.

    YanıtlaSil
  7. Güzel günlerde kullanın :) peelingin rengi çok güzelmiş :)) şeker gibi...

    YanıtlaSil