KİKO VELVET MAT 613 RUJ

04:34 merininblogu 17 Yorum

KİKO



MUTLU GÜNLER

Sonunda ülkemize gelen KİKO benim çok merak ettiğim ve hakkında çok olumlu sözler duyduğum bir marka.
Bir şey ulaşılması ne kadar  güç olursa o kadar  mı cazip gelir insana:)
Benim KİKO yla  ilk tanışmam bu ruj sayesinde oldu.İnstagram sayfam ve blog sayesinde çok güzel ve samimi insanlar tanımak fırsatım  oldu.İşte bu markayla tanışmama vesile olan canım arkadaşım Ceylan taa Londra dan bana hediye aldı bu ruju.
Onun tatlış sayfasınıda  instagramda @londonbeauty_  olarak 
aratırsanız görebilirsiniz.
Rujun bende ki rengi 613 tatlı ve benim çok sevdiğim bir pembe tonu.
Ambalajı ve tasarımı ise mükemmel.

kıko
Şık ve zarif bir ambalaja sahip olan ruj benim bu aralar favorim elimden düşmüyor desem yeridir:)
Yapısına gelecek olursak sürümü kolay, her mat ruj kadar dudağı kurutuyor evet.Ama abartılacak derecede bir kuruluk değil bu yeterli nemlendirmeyi sağlarsanız bir sorun olacağını düşünmüyorum.
Biz birbirimizi sevdik yani:)
Sizinde bu markadan kullandığınız ürünler var mı?Beğenip memnun kaldığınız ürünlerini aşağıya yorum olarak  bırakırsanız çook memnun olurum.
Mis kokulu günler dilerim.
GÜZEL KALIN...

Bunlarıda Begeneceğine Eminim

17 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş.Ambalajına da bayıldım. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. Renk ve ambalaj harika :)

    YanıtlaSil
  3. mat rujları çok seven biri olarak rengini çokk beğendimmm :) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  4. Rengini çok sevdim.. Mat ruj benim favorim.. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. ambalajına aşık oldum! Bende videomda farklı rengini kullanmıştım :) https://www.youtube.com/watch?v=KnfFW6OPSng beklerim :)

    YanıtlaSil
  6. Such an elegant packaging. I use a lot or Kiko nail polishes, they are really good. Haven't tried any lipsticks, yet. You have a nice blog. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. çok teşekkurler tatlım daha guzellerı senın olsun:)

      Sil
    2. çok teşekkurler tatlım daha guzellerı senın olsun:)

      Sil