ELSEVE MUCİZEVİ YAĞ SAÇ GÜZELLEŞTİRİCİ KREM

06:08 merininblogu 23 Yorum

ELSEVE

MUTLU GÜNLER
Bugün blogumun konuğu Elseve in bu saç güzelleştirici kremi olacak.Onunla maceram aslında benim ön yargılarımla başladı.Zaten yağını kullandığım urunun neden farklı formatta olanınıda alayım ki? Nasılsa etkileri aynı değil mi? diye diye epey süre üründen uzak durdum.Ancak her zaman ki gibi büyük lokma ye büyük konuşma Merve noktasına geldiğimde elimde ürünle kasa sırası bekliyordum:):)
Evet o kadar övüldü ki bende merakıma yenilip inadımı kırıp ürüne bir şans vermek istedim.
Bir kere şunu söylemeliyim ki bu ürünü yağdan daha çok sevdim.Çünkü ciddi anlamda yağa göre saçlarda ki etkisi daha fazla.Ben banyodan sonra havluyla kuruladığım nemli saçlarıma uyguluyorum.Bu aşamada ciddi bir uyarım var!!!
Ürünün en kötü yanı ve sevmediğim kısmı ambalajı maalesef.Ürün o kadar sıvı ve akışkan ki kapağı açar açmaz hafif bir basıyla bile çok fazla ürünü avucunuzda bulabilirsiniz.Keşke böyle başarılı bir ürüne daha kaliteli bir ambalaj düşünülseymiş.
Üründen çok az miktar alıp avucumda ısıtarak tüm saçlarıma yediriyorum.Ve evet o çok az miktar bile benim uzun saçlarıma yetiyor.Gerçekten yapısı itibariyle bereketli.
Uygularken saç diplerimizi es geçiyoruz tabii ki o önemli noktayı atlamayayım.
Endişelendiğim gibi bir ağırlık oluşturmadı.Saçlarımı kuruttuğumda yumuşacık, parlak ve mis kokuluydu.Saçlarınızı ısıya karşı koruduğunu da söyleyebilirim.Yani saç bakım rutininize katmaya değer bir ürün,kesinlikle bir şans verin.
Benim bu kremle ön yargıyla başlayan  maceram mutlu bir şekilde devam ediyor.Siz bu ürünü kullandınız mı?
Ürünle ilgili görüş ve yorumlarınızı aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...

Bunlarıda Begeneceğine Eminim

23 yorum:

  1. Saç bakımına karşı ayrı bir sempatik var buda çok pratik ve güzel duruyor ☺️

    YanıtlaSil
  2. Ben yağını kullanıp bitirmiştim. O da çok uzun süre gitmişti, bereketli bir üründü. Krem formunu, sizin gibi düşünüp, yağ varken neden kremi kullanayım deyip denemedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet işte epey o düşünceden dolayı almamıstım ürünü:)

      Sil
  3. Ben bunu ilk kez gördüm biliyor musun :) normal de yağını kullanıyorum ve 1 tane şişesi 4 aydan fazla gidiyor bana :)) çok bereketliler çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen yağını özellikle saçlarımı düzleştirirken veya düzleştirdikten sonra kullanmayı seviyorum.çok güzel yatıştırıyor saçı:)

      Sil
  4. Mutlaka deniycem bu urunu tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  5. Bende yağını kullananlardanım. Bu ürüne de şans vereceğim mutlaka:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yağını sevdysenız bu urunude seversınız muhtemelen mıktarı abartmadıkca sorun olmaz:)

      Sil
  6. Bu ürünü bende kullanıyorum ancak kokusu inanılmaz kötü geliyor bana :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii ki zevkler farklı uzuldum sizin için:(

      Sil
  7. Adını sonuna kadar hak ediyo o zaman biz de deneyelim :)

    YanıtlaSil
  8. Ben daha önce kullanmadım fakat merak ettiğim bir ürün. İndirimde yakalarsam şans vereceğim mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende indirimden almıstım canım en mantıklısı gercekten:)

      Sil
  9. Ambalajı gerçekten sevilecek gibi değil. Güzel bir post olmuş :)
    Bloguma da beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Ben denedim çok fazla memnun kalamadım umarım siz memnunsunuzdur :)

    Bu arada blog keşif etkinliğinden buldum sizi takibe aldım geri takip yaparsanız sevinirim :)
    http://yesmyldrm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Uzun zamandır yağını severek kullanıyorum. Bunu da denemek istedim şimdi :)

    YanıtlaSil
  12. güzel kalplim ben sevdim umarım sende seversın etkısını.:)

    YanıtlaSil