YVES ROCHER KAYISILI PEELİNG

05:42 merininblogu 15 Yorum

YVES ROCHER


MUTLU PAZARLAR
Bugün blogumun konuğu Yves Rocher markasının bu son zamanlarda gayet popüler olan kayısılı peelingi.
Ürünü o kadar çok yerde gördüm ki en son merakıma yenilip bende denemek için aldım.Seveninin çok olduğu kadar sevmeyeni de çok olan bir ürün.
Benim fikrimse bu tarz ürünlerden siyah noktaları yok etmek gibi bir performans beklememek.Çünkü ben şimdiye kadar öyle bir ürün ne kullandım ne duydum.En fazla yapacağı şey siyah nokta oluşumunu azaltmak olabilir.
Yani bir üründen beklentiniz ne kadar yüksekse bazen hayal kırıklığınız da o kadar yüksek olabiliyor.
Gelelim ürünün yapısına peeling koyu kıvamlı ve kremsi yapıda.İçeriğindeki peeling granülleri yüzde bir hassasiyet oluşturacak derecede sert değiller.
Mis gibi kayısı kokuyor ve içindeki granüller kayısı çekirdeğinden oluşuyor. Uyguladıktan sonra yüzümde güzel bir aydınlık görüntü ve nem oluşuyor.
Kısacası ben ürünü sevdim.Ama olmazsa olmaz bir üründe değil.Şimdilik rutinimin içinde üç günde bir kullanıyorum.Bittiğinde yeni ürünler denemeye devam edeceğimi düşünüyorum:)
Benim ürünle ilgili görüş ve deneyimlerim bu şekildeydi.Peki siz bu ürünü kullandınız mı?Yorumlarınızı ve deneyimlerinizi aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...

Bunlarıda Begeneceğine Eminim

15 yorum:

  1. benimde denemek istediğim ürünler arasında:)
    ellerinize sağlık!
    sundaybunday.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Dediğin gibi bende birçok yerde gördüm. Gerçekten beklenti ne kadar fazlaysa yanılgı o kadar fazla olabiliyor :( musmutlu pazarlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayatın kuralı o aslında az beklenti çok mutluluk:) mutlu pazarlar :)

      Sil
  3. Her şey için geçerli bu aslında ; beklenti ne kadar ise .....
    Durum buna göre şekilleniyor .. Film , kitap , restoran vs için de geçerli ...
    Zarar vermemiş ve mis kayısı kokusuyla nem vermiş ya bu da güzel...
    Keyifli pazarlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkurler canım güzel yorumun için mutlu pazarlar:):)

      Sil
  4. O kadar çok abartıldı ki kesin kötüdür diyip almıyorum. Emeğinize sağlık güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen canım maalesef abartıldığı kadar değil:)

      Sil
  5. Elim gitti gitti geldi bu ürüne ama abartıldığı için emin olamadım yazın sayesinde çok da anlamı olmadığını anladım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. blog ve instagram nedenıyle bazen pekte gereklı olmayan seyler alabılıyorum.Bu urunde oyle maalesef olmasa da olur yanı:)

      Sil
  6. Severek kullandığım bir ürün, hassas cildimi tahriş etmeden ölü deriden arındırıyor. http://renklidosyam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar blog'unuzu yeni keşfettim, bana da beklerim :)(: http://aycinmutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Ürün fiyatını öğrenebilir miyim? :)

    YanıtlaSil