LESOLEIL ŞAMPUAN

12:13 merininblogu 8 Yorum

lesoleıl


MUTLU GÜNLER
Bugün blogumun konuğu Lesoleıl in güneş görmeyen saçlar için olan bu şampuan olacak.
Yaklaşık bir haftadan uzun bir süredir deneyimliyorum şampuanı ve artık görüşlerimi söyleyebilirim bence.
Öncelikle şampuanın doğal içeriği çok dikkatimi çekti .İçeriğindeki 5 bitki 5 mineral ile 10 etkili bir bakım vaadediyor.
Temiz içerikli ürünlerin ortak özelliğinden biri tabii ki diğer şampuanlar gibi köpürmüyor.Ama bu saçı temizlemediği anlamına gelmiyor tabii ki.Yapısı diğer şampuanlar gibi koyu yada kremsi değil alışılmışın dışında  akışkan bir yapıya sahip.
İçeriğindeki bitki ve minerallere gelecek olursak
Biberiye, Aloe vera, Bezelye, Isırgan otu, Çörek otu
mineraller ise;
Çinko, Magnezyum, Bakır, Silis, Demir
Benim saçımda ki etkileri ise şu şekilde oldu.Kesinlikle ekstra bir yumuşaklık verdi.Yağlı saçlar için olan çeşidi bende ki ancak ben 2 güne bir saçlarımı yıkadığım için bu konuda ki performansı için bir şey diyemeyeceğim.Saçımda bir parlaklık oluşturdu bu yönünüde çok sevdim.Kokusu bana niyeyse şurup kokusunu anımsattı ancak hiçbir şekilde rahatsız etmiyor.Zaten kalıcı bir kokusu da yok.Herhangi bir dökülme kaşıntı kuruluğa sebep olmadı. Varolan dökülmeye de olumlu anlamda bir etkisini görmedim.Belki uzun vadede dökülmeyi azaltır o konuda bir şey diyemem tabii ki.Kısacası ben şampuanı temiz içeriği ve olumlu yanlarının fazla olması sebebiyle sevdim.Bundan sonra Loreal in yedekleri bittiğinde Lesoleil ile devam etmeyi düşünüyorum.Ayrıca firmaya da ürünü deneme şansını bana sundukları için teşekkür ederim.
Benim şampuanla ilgili görüşlerim bu şekildeydi.Ürünle ilgili yorum ve görüşlerinizi aşağıya bırakırsanız çok sevinirim.
GÜZEL KALIN..


Bunlarıda Begeneceğine Eminim

8 yorum:

  1. Bu kadar iyi olduğunu cidden bilmiyordum kesinlikle alıp denemek istiyorum fiyatı ne kadar acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fiyatı hakkında bir bilgim yok canım maalesef.

      Sil
  2. Ben de denedim verdiği yumuşaklığı ve kokusunu gerçekten çok sevdim. Fakat gel gör ki zaman geçtikçe saç derimde kaşıntılar olmaya ve artmaya başlayınca üzülerek veda ettim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok üzüldüm tatlım maalesef her ürün her kişide aynı etkiyi göstermeyebiliyor.Bünyemiz farklı tepkiler gösterebiliyor:/

      Sil
  3. Ben baktığımda içeriğinin diğer şampuanlardan pek bir farkı yoktu ama içeriği mi değişmiş? Arkasında şunu şunu içermez yazıyor ama alternatifleri içinde mevcut.Temiz içerikli denilecek bir şampuan değil bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saygı duyuyrum canım kişiden kişiye değişebiliyor bunlar benım şahsi görüşlerim:):)

      Sil
  4. Kisin denemek istiyorum.

    YanıtlaSil