NIVEA SiLK MOUSSE BANYO KÖPÜĞÜ

10:06 merininblogu 24 Yorum

NIVEA
NIVEA SİLK  MOUSSE

MUTLU GÜNLER

Umarım görüşmeyeli iyisindir güzel okuyucum.Yaklaşık iki ay kadar  önce bildiğim kadarıyla Nıvea nın yeni çıkardığı bu banyo köpüğünü  merak edip denemek için almıştım.
Aslında duş jeli kullanmayı pek seven biri değilim.Yada durulanan saç kremi vs.
Kısaca duş boyunca beni oyalacak ürünlere pek tahammulum olmuyor.Çünkü rahatsızlığım sebebiyle buharlı ve kapalı ortam beni biraz darlıyor açıkcası.
Watsons' ta rafta bu ürünü gördüğümde ise neden olmasın dedim ve bir şans vermek istedim.
Açıkcası itiraf etmek gerekirse o klasik ve bana göre muhteşem olan Nıvea kokusu da biraz cazip gelmedi değil.
Şu garip dünyada en garip zaafım da Nıvea kokusuna ya diyecek bir şey bulamıyorum kendime
:):)
Ürün ile ilgili yorumlarıma gelecek olursak:

Kesinlikle pratik bir ürün uğraştırmıyor ve bu size zaman kazandırıyor.

Köpüğün kıvamını çok sevdim  kremsi ve yoğun yapıda .

Kokusu benim için mükemmel klasik Nıvea kokuyor daha ne isterim zaten:)

Ekstra bir nem sağladığını söyleyemem standart bir duş jelinin sağladığı nemi sağlıyor bence.

Kokusunun biraz daha kalıcı olmasını çok isterdim ama maalesef o konuda beni biraz üzdü ürün:/

nıvea

İlk defa bir duşta vücut ürününü bu kadar sevdim.Çünkü ihtiyaçlarıma yönelik  tarafları var ve benim için diğer ürünlere göre artıları fazla.

nıvea

Ürün 200 ml ve fiyatı 15 tl civarında diye hatırlıyorum.Eğer bu tarz bir ürün arayışındaysanız bence şans verilebilir.
Benim ürünle ilgili görüşlerim bu şekildeydi.Aşağı kısıma yorum ve fikirlerinizi bırakırsanız çok mutlu olurum.

GÜZEL KALIN...







Bunlarıda Begeneceğine Eminim

24 yorum:

  1. Hiç görmemiştim daha önce bu ürünü, duşta vücut kreminin köpük hali gibi sanırım görürsem incelicem :)

    YanıtlaSil
  2. Nivea krem kokusu annelerimizi hatırlatır hep :) Keşke kalıcı olsaymış...

    Merve bana eklediğin yorumda bir adres vermiştin ondan ulaşamadım sana :) Sanırım dns problemi var :( Bir kontrol et istersen :)

    verdiğin adres

    www.merininblogu.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa çok teşekkur ederim bilgi verdiğin için canım.hoşgeldinn<3<3

      Sil
  3. Klasik Nivea kokusu varsa denenir bu ♥

    YanıtlaSil
  4. kokusunu seveceğime eminim bu ürünü... indirimde alınacaklar listesine eklendi bile

    YanıtlaSil
  5. Değişik bir ürünmüş, deneyeyim ben de :) Klasik Nivea kokusu için bile değer :)

    YanıtlaSil
  6. yüz temizleme köpüklerinden sonra duş jelleride bu çeşitleri çıktıysa harika oldu.
    en kısa zamanda denenicekler arasında
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım şimdi yeni yüz yıkama kremi çıkmış onu da merak ediyorum:)Sevgiler...

      Sil
  7. Aaa niveanın böyle bir ürünü mü varmış ? :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım nıvea nın bu yanını da cok seviyorum devamlı kendini yeniliyor:)

      Sil
  8. o klasik kokusu yok mu harika bi bakayım :)bu arada bloğunu takibe aldım ben de bekliyorum sevgilerr..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümrancığım hoşgeldın hemen geliyorum bende:)

      Sil
  9. Daha önce hiç görmedim bu ürününü.Eğer karşıma çıkarsa ben de bir şans vermek isterim.Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarımdenediğinde beğenirsin tatlım benim<3 sevgiler^^

      Sil
  10. Ellerine sağlık Canım :) Merak ettiğim bir üründü. Yazını görmek bu açıdan iyi oldu :) Şans verilmeli o halde ;)

    YanıtlaSil
  11. Bu ürünü aşırı merak ediyordum çok teşekkürler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana öyleyse rica ederim.sevgiler...

      Sil
  12. Merhabalar, bu ürün bir duş jeli mi yoksa duş jelinden sonra uygulanan nemlendirici bir köpük mü? Kafam karıştı doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canım ürün duş jeli yerine kullanılan bir ürün.

      Sil