SİVİLCELERE BATİKONLU ÇÖZÜM

07:22 merininblogu 18 Yorum

BATİKON



MUTLU GÜNLER
Bugün sizlerle tamamen kişisel bir deneyimimi paylaşmak istedim. İnstagram ve snapchatte severek takip ettiğim sevgili fashiolala da görüp bende denemek istedim.Bir sağlıkçı olarak söylemek isterim ki yara veya dikiş pansumanlarında kullandığımız batikonun sivilcemin üstüne sürmek düşüncesi bana zararlı veya riskli gelmedi.Nihayetinde antiseptik bir solüsyon ve işe yararsa gayette ucuz ve uygulanabilir bir seçenek olacaktı.
Benim cildim yağlıya dönük karma.Çok ciddi sivilce problemim olmasa da dönem dönem yediklerimden kaynaklı sivilcelerim olabiliyor.Sıkmaktan çekiniyorum ve bugüne kadar ekstra bir ürün kullanmışlığım olmadı.Ancak kendiliğinden sönmesini beklemek bazen bir haftayı bulabiliyor.
Böylece batikonlu ilk deneyimimde dudak kenarımda ki sivilceme kulak pamuğuyla ince bir tabaka şeklinde sürüp kurumasını bekledim.Geceden sürüp sabah uyandığımda yüzümü normal yüz yıkama köpüğümle yıkadım.Belirtmek isterim ki kokusu pek iç açıcı değil ve haliyle renginden dolayı dikkatli bir kullanım gerekiyor.
Bu şekilde iki gece kullandıktan sonra sivilcenin yok olduğunu gördüm.
Ben bu yöntemi sevdim ve bende herhangi bir reaksiyon kötü sonuç yaratmadı. Ancak gelelim dipnot kısmına.Eğer ergenlik dönemi sivilceleriniz varsa yani hormonal bu yöntemin pek etkili olamaz.Çünkü akne gerçekten tedaviyle geçebilen bir cilt sorunu.Ya da devam eden bir sivilce tedaviniz varsa doktorunuza danışmadan asla uygulamayın çünkü  tedavi döneminde cilt ekstra hassas olabiliyor.Hamileyseniz yada tiroid hastalığınız var ise uygulamayınız.Bu yazdığım deneyimler tamamen şahsi ve her ürün her kişide aynı etkiyi yaratmayabilir.Bunları gözeterek uygulamak yada uygulamamak kendi iradenizde.
Sizin sivilcelere karşı savaşınızda kullandığınız ürünler ve yöntemler neler? Aşağıya soru ve görüşlerinizi bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...

Bunlarıda Begeneceğine Eminim

18 yorum:

  1. Bende çoğu kez görüyorum faydalı oldugunu yazıyolar denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş emeğinize sağlık :) batikon mantıklı geldi tek tük çıkan sivilcelerimde bu yöntemi deneyeceğim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkurler tatlım umarım yararını görürsün:)

      Sil
  3. Ne tatlı bir blog!
    Blog keşif etkinliğinden blogunuzu keşfettim ve gfcde takipteyim bende beklerim! sevgiler:') http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. tatlım benim umarım ondada işe yarar.Ben çok sevdim daha ucuz bir alternatif herşeyden önce:)

    YanıtlaSil
  5. sivilcelerinden kurtulamayan biri olarak bu yöntemi deneyeceğim.Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takipteyim yeni açtığım bir bloğum var sevgiler. http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Ya bende denemek istiyorum ama yüzü kırıştırmaz veya daha çok çıkmaz demi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. batikonun kırışıklık gibi bir yan etkisi yoktur canım.Antiseptik özelliği olan pansumanlarda kullanılan bir sıvıdır.Ben hormonal kaynaklı olmayan sivilcelerimde kullanıyorum tek tük çıkıyor arada her hangi bir yan etkisi olmadı.Tabii ki sende de olmayacağı anlamına gelmez bu.Ben kendimce yararlıbulduğum deneyimimi aktardım Karar senin:) Sevgilerimle...

      Sil
  7. Ben neredeyse 1 haftadır doktorumun tavsiyesiyle kullanıyorum fakat pek bir sonuç göremedim kullanmaya devam edeceğim geçeceğini umuyorum

    YanıtlaSil
  8. Bende kocaman sert sivilceler cikiyordu. Bazen iki ay boyunca icindeki iltehap çıkmıyordu . Doktorum tendirdiyotu önerdi bir haftadır kullanıyorum ve iki gün içinde icindeki iltehap çıktı . yüzümde dayak yemiş gibi şişlik oluyo bu sivilcelerde . şimdi yüzündeki sivilce normal sivilce boyutuna indi . batikonun çok faydasını gördüm. Ama bunun yanında E vitamini yağı ve dışarıdan c vitaminide alıyorum
    Ayrıca sivilceler karaciğerin temiz olmamasından dolayi da çıkar . bunun için limonlu şu icerseniz cigerleriniz bu şu sayesinde temizlenir. Sivilceleriniz azalır . ama tabikide çoğunluktaysa bir doktora gozukmenizde fayda var

    YanıtlaSil
  9. Sivilcede mikrobik sonuçta bende batikon tedavisi ni kullandım 👏çok başarılı bir yöntem

    YanıtlaSil
  10. Benim iki aydir yuzumde agrili sivilceler oldu ergenlikte bile böyle olmamisti işin tuhaf yanı sivilceler olgunlasmiyo ben sıkıncada su geliyo biri bitiyo öbürü basliyo derken baktim olacak gibi degil doktorada gitmek istemiyorum evde batikon vardi bi ameliyatimdan kalmisti dedim biraz cikan sivilcelerime sureyim cünkü sıktığım yerler yaraya dönüşmüştü iki gun gece yatarken uyguladim gercekten sonuc inanilmazdi yeni cikanlar bile kayboldu tabi benim cildimde bi yan etki yapmadi ama kimilerine yaramayabilr daha sonra bide internetten bakayim böyle bisey mümkün olabilirmi dedim çünkü böyle bir etki edebilecegini gercekten düşünmemiştim sadece ameliyat yaralarimi iyilestirdigi icin bide mikrop kırıcı oldugunu bildigim icin denemek istedim ve faydasını gercekten gördüm demek ben mikrop kapmis olabilirim diye düşünüyorum ama kesinlikle kullanmak isteyenler bi doktora görünse veya danissa iyi olur bana yaradi ama herkesin sorunu farkli olabilir

    YanıtlaSil
  11. Patlamış sivilceye surmek iyi gelir mi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En mantıklısı infilak etmiş sivilceye sürmek zaten :)

      Sil