LOREAL INFALLIBLE MATTE FONDOTEN

07:51 merininblogu 0 Yorum

LOREAL INFALLIBLE MATTE
LOREAL INFALLIBLE MATTE

MUTLU PAZARLAR
Bugün blogumun konuğu Lorel'in 24H-Matte fondöteni olacak.Yılbaşından önce bir alınacaklar listesi oluşturmuştum ve alınacakların başında Loreal'in bu 24 saat kalıcılık vaat eden mat bitişli fondöteni vardı.Geçenlerde Eve mağazasında yuzde 40 indirimde görünce daha fazla dayanamayıp aldım.Renk skalasındaki en açık renk 11 vanılıa.Benim ten rengime ise en açığın bir ton koyusu olan bu 12 numaralı naturel rose rengi oldu.
Yoğunluğu kesinlikle ağır değil ve bu özelliği uygulama yaparken büyük sürüm kolaylığı sağlıyor.Benim en sevdiğim yanlarından biri ise tüp formunda olması böylelikle ürünü istediğiniz miktarda uygulayabiliyorsunuz.
Kapatıcılığı ortadan bir tık daha fazla kapatıcı ve uyguladıktan bir süre sonra pudralı bir görünüm alıyor.Ancak bu pudralı görünüm sizin kusurlarınızı göstererek yada pul pul olarak kötü bir görüntüye neden olmuyor.Benim yağlıya dönük karma bir cildim olduğu için altına yağ içermeyen bir nemlendirici uygulayıp kullandım.Makyajımı sabah 7 de yapıp evden çıktım.Öğle saatlerinde alın bölgemde hafif bir yağlanma olsa da çok rahatsız edici derecede değildi.Hafif transparan pudra ile o görünümü yok ettim.Akşam 7 de eve geldiğimde ürün hala ilk uyguladığım gibiydi.Ne bir akma ne bir oksitlenmeye bağlı renk değişimi o kadar sevdim ki.Kesinlikle kalıcılığı ve yapısı muhteşem.
Özellikle yağlı ciltlilerin mutlaka denemesi gereken bir ürün.Ürünün ciltte hafif bir pembelik oluşturduğunu da gözlemledim ancak bu beni rahatsız edecek seviye de değildi.Fiyatı indirimsiz 50 tl civarında olan bu ürün bence aldığı her övgüyü hak ediyor.
Gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim.Ürünle ilgili yorum ve sorularınızı aşağıya bırakmayı unutmayınız.
GÜZEL KALIN...

Bunlarıda Begeneceğine Eminim

0 yorum: