ROSENSE TEMIZLEME SUTU

07:44 merininblogu 4 Yorum

ROSENSE TEMİZLEME SUTU
ROSENSE TEMİZLEME SÜTÜ
MUTLU AKŞAMLAR

Bu akşam sizlere Rosense markasına ait makyaj temizleme sütünden bahsedeceğim.Hani bazı ürünleri alırsınız ancak aldıktan sonra fark edersiniz ki ürünün sizle, sizin cilt tipinizle uzaktan yakından alakası yok:)
Benim yine böyle bir buhran anımda almış olduğum bu ürün, daha önce kullandığım Bebak acı badem sütünü andırsa da ne yazık ki onun kadar sevemedim.
Öncelikle şuna açıklık getireyim ürün kuru cilt tipine uygun.Ben makyajımı temizlemek için kullandığım da aşırı yağlanmaya sebep oldu.Sonra düşündüm ki madem bu ürünü cildim de kullanamayacağım göz makyajımı temizlerken kullanayım.Yine hüsran bir sonuç aldım çünkü ürün gözümde hassasiyete sebep oldu.
Üründe sevmediğim diğer bir özellikse kokusu oldu. Jojoba yağı ve E vitaminli olduğu ayrıca gül, salatalık, yulaf özü içerdiği ambalajın üzerinde yazan bilgiler arasında.
Bu tür temizleme sütleriyle makyajımı sildikten sonra cildimde bıraktığı o his hoşuma gitmiyor yüzümü yıkama ihtiyacı hissediyorum.Belki çok kuru ciltlilerin seveceği bir üründür ancak biz yollarımızı ayırdık.Yağlı veya karma cildiniz varsa tavsiye etmeyeceğim bir ürün.
Ben ürünü Watsons' tan 15 tl civarında bir fiyata almıştım.Ürünle ilgili düşünce ve sorularınız varsa aşağıya yorum bırakmayı unutmayın
GÜZEL KALIN...


Bunlarıda Begeneceğine Eminim

4 yorum:

  1. yaa blog temana bayıldım harika olmuşş <3 Rosense temizleme sütünü de ben de bi ara kullanmıştım ama öyle çok bi esprisi yok cidden ne umutlarla almıştım oysa :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cook tesekkurler tatlım:)evet malesef markaya olan merakımı yerle bir etti:(

      Sil
  2. Bebak acı badem sütünü önerir misin peki?😇

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben bebakı cildimden ziyade göz makyajımda kullanıyordum ve cok memnundum artık garnıer kullanıyorum onları ekstra yıkama gerektırmıyor kullandıktan sonra:)kuru ciltliysen seversın ama:)

      Sil