BATiSTE XXL VOLUME KURU ŞAMPUAN

10:40 merininblogu 2 Yorum

Batiste Kuru Sampuan
BATİSTE XXL VOLUME KURU ŞAMPUAN


MUTLU AKŞAMLAR
Bugün sizlere Batiste xxl volume kuru şampuandan bahsedeceğim.Yağlı bir saç tipim var ve işim gereği 24 saat çalıştığım günlerin sabahında saçlarımın görüntüsünden çok rahatsız oluyordum.Kuru şampuanlarla ilk tanışmam Elidor' un çıkardığı seriyi merak edip almam ile başladı. Elidor ' un keskin kokusu sağladığı temiz görüntünün birkaç saat içinde yok olması ve yağlı saçın bence en büyük sorunu olan  sönmüş görüntüyü giderememesi beni üründen bayağı soğuttu ve ürün çöpe gitti.
O dönemlerde yeni bir kuru şampuan markası arayışına girdim.Ve takip ettiğim bloglarda, youtube videolarında sıkça övgüyle bahsedilen Batiste markasına bir şans vermek istedim.
Üründe en sevdiğim kısım hiçbir şekilde rahatsız edici,keskin bir kokusunun olmaması.Benim gibi yoğun ve keskin kokulara hassasiyeti olanlar için bu çok güzel bir özellik.
Yağlı saçın o ağır ve sönük görüntüsünü anında yok ediyor ve saça o kadar güzel bir hacim kazandırıyor ki sırf verdiği hacim için bile alınabilecek bir ürün bence.
Sağladığı bu temiz ve hacimli görüntü ise gün içinde asla kaybolmuyor.Ürünü indirim zamanında Watsons'tan 18 tl ye almıştım.Eğer bir kuru şampuan arayışındaysanız ve gerçekten işini iyi yapan bir ürün olsun istiyorsanız ben Batiste kuru şampuanı gönül rahatlığıyla tavsiye edebirim.İndirim zamanlarında alınacaklar listenize eklemeyi unutmayın.Sizin önerebileceğiniz kuru şampuan markalarını ve yorumlarınızı merakla bekliyor olacağım.
GÜZEL KALIN...


Bunlarıda Begeneceğine Eminim

2 yorum:

  1. Merak ediyordum bende bu ürünü,harika yazı olmuş hayatım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok mutlu oldum ne mutlu bana yararlı olduysa:)

      Sil