HUNCA LİFE TEA TREE OİL CREAM

11:06 merininblogu 7 Yorum

TEA TREE OIL CREAM
TEA TREE OİL CREAM

                                                                 MUTLU AKŞAMLAR
Daha önce instagram hesabımda bahsettiğim ürünleri hem blog arşivimde olmasını istediğim hem de üründen daha ayrıntılı bahsedebilme şansım olduğum için buraya da yazmaya karar verdim. Bu akşam size bahsedeceğim ürün ise Hunca Life markasına ait bu kendi küçük işlevi büyük krem olacak.
Kremin tam ismi ise Tea Tree Oıl Cream yani çay ağacı özlü, benzerlerine oriflame ve farmasi gibi diğer firmaların kataloğunda  görebileceğiniz içeriğe sahip bir krem.
Krem bizlere çok yönlü bir kullanım vaat ediyor.Öncelikle yapısından bahsedecek  olursak ;
  • Çok kati vazelin kıvamında ancak vazelin den daha yağlı bir krem
  • Üründen çok az bir miktar parmağınıza aldığınızda ise hemen vücut ısınız da eriyip sürülebilir jel bir hal alıyor.

Ürün geldiğinde 30 ml olması ve küçük ambalajını yadırgamış olsam da bahsettiğim yapısı sebebiyle gayet bereketli yaklaşık 6 aydır kullanmama rağmen ambalajı anca yarıladım.
Gelelim kullanım alanlarına;

  • Benim kremi esas alma sebebim olan sinek ve böcek ısırıkları sonucu oluşan kızarıklık ve kaşıntı hissini anında yok ediyor.
  • Yağlı ve yoğun yapısı sebebiyle aşırı kuru özellikle dirsek ve topuk gibi bölgelerde kullanıldığın da güzel bir yumuşaklık sağlıyor.
  • Yine en sevdiğim bir kullanım alanı olan kaşlarımı aldırtıktan sonra oluşan o hassasiyet ve kızarıklığı yarım saat içinde yok ediyor.
  • Yüzümde çıkan sivilcenin üzerine gece sürüp yattığımda sabah sivilce sönmüş oluyor ancak tüm yüze asla uygulamayın.
  • Ve özellikle bu aylarda nezle yüzünden burnumu silmekten burun kenarlarım da oluşan tahriş ve kızarıklığa sürdüğümde bir saat içinde o acı ve kızarıklık yok oluyor.
Şimdi gel de bu minik kremi sevme :) Benim kremi kullandığım alanlar ve etkileri bu şekilde eğer yakınınızda bir Hunca Life temsilcisi varsa bu ürüne şans vermeyi unutmayınız.Ürünle ilgili görüş ve sorularınızı yorum kısmına bırakabilirsiniz.

                         GÜZEL KALIN....          

Bunlarıda Begeneceğine Eminim

7 yorum:

  1. ayyy ne güzel kremmiş bu böyle bulursam alıcam valla saol canım ::)

    YanıtlaSil
  2. Her eve lazım valla hele yazın buyuk rahatlık oluyor:)

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Çay ağacı yağı için ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çay ağacı yağı içeren ürünler kullandım ancak çay ağacı yağını tek görmedim ve kullanmadım.yanlış yönlendirmek istemem:)

      Sil
  5. Neden tüm yüze kullanımı önermediniz, yeni aldım kremi yüzüm çok kuru olduğu için o bölgeye kullanıyorum. Zararı nedir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşırı yoğun bir ürün olduğu için lokal ve ihtiyacı olan bölgeye uygulanması uygun bana göre kuru cilt belki tolere eder ama diğer cilt tiplerinde tum yuze uygulanması aşırı yağlanma yağ butonları oluşumu veya tüylenme vs gibi sorunlara neden olabileceğini düşündürdü bana.

      Sil