HUNCA LİFE SAÇ ŞEKİLLENDİRİCİ KÖPÜK

12:10 merininblogu 0 Yorum

HUNCA LİFE


MUTLU AKŞAMLAR
Saç şekillendirici ürünlerle aranız nasıl? Açıkçası benim dümdüz pırasa saçlarıma asla dalgalı hacimli bir görünüm veremezsiniz.Maksimum 2 saat  dalgalı kaldığını bilirim.Ve bu saç yapımdan kaynaklandığı için artık durumu kabullendim, çoğunlukla saçlarımı düz kullanıyorum.
Ancak bazı özel günlerde özellikle saçlarımı sabitlemem gerekiyorsa kullandığım ve çok sevdiğim bir üründen bahsedeceğim size.
Hunca life markasına ait bu köpük öncelikle kokusuyla beni kendine aşık etti.Muazzam bir koku keşke koku aktarabilmek mümkün olsaydı:)
Etkisine gelecek olursak.Öncelikle jöle veya diğer köpükler gibi kaskatı, betonumsu bir saça neden olmuyor.Saçlarınıza ürünü uyguladığınızı unutuyorsunuz hatta.Ve gayet başarılı bir sabitleme sağlıyor gün boyu elektriklenme vb. bir durumla karşılaşmıyorsunuz.
Saça hacim kazandırma ve dalgalı saçtaki etkisi hakkında maalesef deneyimlemediğim için bir şey söyleyemeyeceğim.
Ama benim ve saçımın ihtiyaçlarını karşılayan bu çiçek kokulu köpüğe bir şans vermenizi şiddetle tavsiye ederim.
Siz saç şekillendirmede hangi ürünleri kullanıyorsunuz?Önerilerinizi ve görüşlerinizi merakla bekliyor olacağım.Ürünle ilgili sorularınızı yorum kısmına bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...

Bunlarıda Begeneceğine Eminim

0 yorum: