FLORMAR LİP PRİMER

02:56 merininblogu 7 Yorum

FLORMAR LİP PRİMER


MUTLU GÜNLER
Dudağınız ile ilgili sevmediğiniz kısım ne? Çok küçük olması mı? 
Çok büyük olması mı? Yoksa çok ince olması?
Benimkisi hiçbiri.Benim dudağımla ilgili yaşadığım en büyük sorun dudak rengimin aşırı soluk renkte olması.Bunun neresi sorun diyebilirsiniz ancak gelin şu açıdan bakalım.
Bir arkadaşınızda gördüğünüz çok güzel renkte bir ruj var koştunuz aynısını sizde aldınız ancak ruj ondaki gibi durmuyor.Onu geçtim ruj  ambalajdaki renkle alakasız bir görünüm mü oluşturdu.O zaman sizde bendensiniz demektir:)
Dudak renginiz uyguladığınız rujun rengini de ciddi derecede etkiliyor maalesef.
İşte ben bu sorunuma bir çözüm ararken karşıma flormarın bu lip primer ı çıktı.
Peki lip primer nedir?
Lip primer yani ruj bazı, ruj uygulamasından önce dudağınızın rengini nötürleyip, çizgileri doldurarak ruja uygun zemini hazırlayan bir ürün aslında.
Olmazsa olmaz bir ürün mü?
Tabii ki hayır.Tamamen ihtiyaç doğrultusunda alınabilecek bir ürün.
Ancak ben bu ürün sayesinde rengi yüzünden kullanamadığım bir çok rujumu yeniden kullanmaya ve sevmeye başladım diyebilirim.
Gelelim ürünün ambalajına ve içeriğine;


flormar

Ürün lip gloss görünümünde sünger uçlu bir aplikatöre sahip.İçeriğinde bulunan panthenol ve vitamin E sayesinde dudakları pürüzsüzleştirmeyi ve dudak rengini nötürlemeyi vaat ediyor.Ve rujunuzun kalıcılığınıda artırdığını söyleyebilirim.
Kokusu biraz tuhaf ama sürdükten 1 dk sonra hiç hissedilmiyor.Dudakta biraz gerginlik hissi yaratıyor ve kurutuyor da diyebilirim aslında ama rahatsız edici derecede değil tabii ki.
Çok ince bir tabaka halinde sürüp iyice kurumasını bekledikten sonra rujunuzu uygulamanızı tavsiye ederim
Fiyatı indirimde 13 tl civarındaydı,ben kendi adıma severek kullanıyorum.Denenip şans verilmesi gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum.
Ürünle ilgili görüş ve yorumlarınızı aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...


Bunlarıda Begeneceğine Eminim

7 yorum:

  1. Bencede alınası bir ürünmüş fiyat da baya uygun :)

    YanıtlaSil
  2. Denedim,çok memnun kalamadığım bir ürün oldu benim için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabii ki herkesin urunden beklentısı ve urunun yarattığı etki farklıdır:)

      Sil
  3. Nice color!!!
    Would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  4. ay çok utandım:) hoş geldin sefa geldin tatlım.bu ürün mart favorilerimden:)

    YanıtlaSil
  5. ay çok utandım:) hoş geldin sefa geldin tatlım.bu ürün mart favorilerimden:)

    YanıtlaSil