JEUNESSE GEÇİCİ BOTOKS ETKİSİ SAĞLAYAN MİKRO KREM

01:48 merininblogu 6 Yorum




 MUTLU GÜNLER
Umarım görüşmeyeli iyisindir güzel okuyucum.Bugün bloga çok farklı ve etkisi muazzam bir ürün incelemesi ile dönüş yaptım:)
Jenuesse markasına ait geçici botoks etkisi sağlayan mikro krem.
Evet ürünün ismi bile çok iddialı.Ben ilk kez duyduğumda açıkcası bu kadar iyi bir performans beklemiyordum amaa:)
Benim deneyimlerim yazının sonunda olacak.
Öncelikle gerek ürünle ilgili detaylı anlatımları gerek ise ilgili tavrı için Kezban hanıma çok teşekkür ederim.
Kısaca firma hakkında bilgi verecek olursam.Özellikle ülkemizde satışta olan Lumınesce cilt bakım serisi ile kök hücre teknolojisine dayalı antiaging ürünler üreten çok farklı ve iddiasıyla benim ilgimi çeken bir firma.
Benim deneme şansı bulduğum Instantly Ageless geçici botoks etkisi sağlayan kremin ücretsiz deneme ürününe ulaşmak veKezban hanımdan bilgi almak için tık tık...

Ürünlerle ilgili detaylı bilgi almak için buraya tık tık...

Geçici botoks etkisi sağlayan kremin uygulanması aşağıda👇


Ülkemizde satışta olan Lumınesce serisi nelere iyi gelir?
Cilt lekeleri, derin çizgilerin azalması, ince çizgilerin kaybolması, akne tedavisi, egzama tedavisi, sedef hastalığı tedavisi, doğum lekelerinin giderilmesi ...

Eğer bu tarz bir ürün arayışındaysanız mutlaka araştırmanızı tavsiye ederim.Ücretsiz deneme ürünü talep edip etkiyi kendinizde görebilirsiniz bence en doğru ve objektif karara bu şekilde varabilirsiniz.

Gelelim benim deneyimime.Ben ürünün etkisini net bir şekilde anlayabilmek için anneme vermiştim.Uygulama öncesi ve sonrası fotoğraflar aşağıda👇👇

jeunesse
uygulamadan önce




Jeunesse geçici botoks etkili mikro kremi uyguladıktan 3 dk sonra




Ürün ile ilgili görüş ve yorumlarınızı aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.
Güzel kalın...


Bunlarıda Begeneceğine Eminim

6 yorum:

  1. Farkı farkedilebilen bir ürünmüş gerçekten, tanıdıklarımıza önerebiliriz. Tavsiye için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. Etkisi çok iyiymiş bitanemm ama sonra geçince sanki üzülürüm gibi :D Emeğine sağlık güzelliğim :)

    YanıtlaSil
  3. Yaa nasıl güzel birşeymiş öyle. Acaba kalıcılığı ne kadar?

    YanıtlaSil
  4. Selam, blogunuzu takipteyiz :). Bize de bekleriz

    http://gezgiccift.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:)https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. Baya etkili bir ürün gibi duruyor, faydalı bir yazı olmuş :))

    YanıtlaSil