RESTOREX SIVI SAÇ KREMİ

08:19 merininblogu 3 Yorum

RESTOREX


MUTLU GÜNLER
Umarım görüşmeyeli iyisindir güzel okuyucum.Bugün blogumun konuğu Restorex markasına ait bu sıvı saç kremi.
Açıkcası bu tarz ürünleri saçımı ağırlaştıracağı düşüncesiyle kullanmayı pek sevmiyordum. Ancak tabii ki başarılı ürünlere denk geldikçe bu fikrimin yanlış olduğunu da görmüş oldum.
Saçlarım düz ve dönem dönem fazlaca sertleşebilen bir yapıda.Bu durum  saçıma uyguladığım ısıl işlemden dolayı ve az su içtiğim dönemlerde daha yoğun oluyor.
Ben saçımın bakıma ihtiyaç duyduğunu hissettiğim zamanlar da genelde yağlarla bakım yapmayı severdim.Tabii ki üşenirdim ve bakımımı aksatırdım 🙈
Restorex in denemem için yolladığı ürünlerin üçünü de gerçekten genel olarak çok sevdim ve başarılı buldum.
Sıvı saç kreminin vaatlerine gelecek olursak;
Kolay tarama
Yumuşaklık
Parlaklık
Hızlı ve güçlü uzama

Ambalajın arka kısmında yer alan açıklamalar ise şu şekilde;

restorex

Ürün paraben içermiyor.Yumuşaklık sağlıyor ve doğal olarak taramayı kolaylaştırıyor.Sağlıklı bir parklaklık kazandırıyor.
Hızlı ve güçlü uzama etkisine gelecek olursak bu konuda net bir şey söyleyemiyorum.Çünkü saçlarım normalde de hızlı uzayan bir yapıda.Ve saçımda ki dökülme ve kopma oranında da gözle görülür anlamda olumlu bir değişiklik gözlemlemedim.Saçlarımı ağırlaştırmadı ve ekstra bir yağlanmaya neden olmadı.
Genel olarak ürünü sevdim ve başarılı buldum.
Eğer bu tarz bir ürün arayışı içindeyseniz kesinlikle şans verebilirsiniz.
Benim ürünle ilgili görüş ve deneyimlerim bu şekildeydi.
Yorumlarınızı veya sorularınızı aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.

Güzel kalın...



Bunlarıda Begeneceğine Eminim

3 yorum:

  1. Saçlara yumuşaklık sağlıyorsa denemeliyim bitanem zaten merak ettiğim bir marka :)) Emeğine sağlık çok açıklayıcı bir yazı olmuş bitanem <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meryemciğim çok teşekkür ederim canım.<3<3

      Sil
  2. Bunu voltca ile karıstırıyor

    YanıtlaSil