MİNİK BİR ALIŞVERİŞ

02:41 merininblogu 11 Yorum




MUTLU GÜNLER
Umarım iyisindir güzel okuyucum.Ayın başından beri çok yoğun bir tempoda çalıştığım için buraları çok boşladım.
Bu aralar maalesef hayatım nöbet, eğitim, toplantı oldu.Kendime vakit ayıramadığım zamanlarda depresyona meyilim artıyor.
Klasik terazi:) Bende bu olumsuz havayı ve enerjiyi dağıtmak adına tabii ki alışveriş yaptım:)
Daha doğrusu arkadaşım Sümeyra online alışveriş yaparken güzel bir indirime rastlamış.Ve sonucunda ikimizinde uzun zamandır denemek istediğimiz ürünlerle ortak bir alışveriş yapmış olduk.

Aldığım ilk ürün Bioderma sensibio h2o micellar su

bioderma


Aldığım diğer ürün ise Bioderma sebium gel moussant yüz yıkama jeli.Yağlı ve karma ciltler için olan bu ürünü uzun süredir denemek istiyordum.

bioderma


İlk izlenim olarak ben sevdim diyebilirim iki ürünü de detaylı yazıları uygun bir süre deneyimledikten sonra burada detaylıca yazacağım. 

Ve son olarak canım Sümeyra mın hediyesi olan ve gratisler de satılan bu tek kullanımlık maskeyi de yazıma eklemek istedim.Belki watsons ta da vardır şuan net hatırlamıyorum açıkcası :)Merakla kullanacağım.Çok teşekkür ederim canım <3

puraderm

Benim yaptığım alışveriş bu şekildeydi.Sizler bu ürünleri kullandınız mı?
Yorum ve deneyimlerinizi aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum<3

GÜZEL KALIN..


Bunlarıda Begeneceğine Eminim

11 yorum:

  1. güle güle kullan canım ürünlerini ;) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Maskeyi bende cok seviyorum sürekli yedeklerim indirimde yine alıcam <3 Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Ah şu mini alışverişler nasıl mutlu ediyor insanı :)) Güle güle kullan hepsini canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım daha güzelleri senin olsun <3

      Sil
  4. Misel temizleyiciyi çok çok severim ancak karma cildime rağmen jel temizleyici bana hiç olmadı.Aşırı gerginlik ve kuruluk yaptı.
    Güle güle kullanılsın hepsi ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdilik iyi anlaşıyorum canım inşallah sorun yaşamam <3

      Sil
  5. en kısa zamannda yazacağım canım <3

    YanıtlaSil
  6. Ah bu yoğunluklar ne zaman bitecek :( Güle güle kullan Mervecim Bioderma ürünlerini ben de seviyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim seherim sorma bu ay hiç dur durak yok bana:/

      Sil