LOREAL CASTİNG SUNKİSS RENK AÇICI JEL

13:08 merininblogu 8 Yorum

LOREAL SUNKİSS


MUTLU GÜNLER

Bugün blogumun konuğu Loreal Sunkiss renk açıcı jel olacak.Benim gibi saçlarını çok seven ve asla boyatmaya kıyamayan biri olarak bu ürünü kullanmak baya cesaret gerektiren bir maceraydı.

Daha önce başarısız bir ombre deneyimim olunca artık boya işlerine cesaret edemiyorum açıkcası. Ancak yaz geldikçe saçımda biraz ışıltı ve bir farklılık isteme dürtüm bu ürünü alıp kasaya gitmeme yetmişti:)
Tabii ki kullananların çoğunun olumlu yorumları da etkili olmadı değil.
Ürün boya uygulanmamış saçların kullanımına uygun.
İçeriğinde ki hidrojen peroksit sayesinde renk açma işlemini gerçekleştiriyor.

Kullanım sıklığı ise çok çelişkide kalınan konulardan biri.Ben 2 güne bir olacak şekilde kullanım sıklığını ayarladım.
Aşamalı şekilde renk açma işlemi sağlıyor düzenli kullanımın  sonuçta önemli bir rolü var.

Nasıl Uygulanıyor?
İki şekilde uygulanıyor nemli veya kuru saça.Ben nemli saça uygulamayı tercih ettim.
Nemli saçlarımın istediğim bölümlerine veya tümüne elimle masaj yaparak ürünü uyguladım.Ve saç kurutma makinesiyle saçlarımı kuruttum.Dilerseniz siz güneşte de kurutabilirsiniz ancak vakitsel anlamda oyalayıcı bir seçenek.

İlk 2 uygulamada fark pek belli olmasa da 4. uygulamadan sonra fark anlaşılır hale geliyor.En çok gün ışığında verdiği etkiyi görebiliyorsunuz.Benim açık kumral saçlarımı bir ton kadar açtığını söyleyebilirim.
Ürün 5. uygulamamdan sonra bitti.Ben yeni sprey formuyla yoluma yani açma işlemine devam etmeyi düşünüyorum.
Saça herhangi bir zararını gözlemlemedim.Bu açıdan çok sevdim.
Ürün fiyatı 20 tl civarındaydı.

Benim ürünle ilgili görüş ve fikirlerim bu şekilde.Yorum ve sorularınızı aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.

GÜZEL KALIN...

Bunlarıda Begeneceğine Eminim

8 yorum:

  1. Bende sunkissi kullanıyorum saçıma hiç zarar vermedi şimdi tam kullanma zamanı yazın daha fazla açıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım kesınlıkle gunesle daha etkılı:)

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben tesekkur ederım canım degerlı vaktını ayırdığın için:)

      Sil
  3. İlk defa görüyorum bu ürünü, zarar vermeden açması çok iyiymiş gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tatlım boya işlemıne göre hele gayet az hasar oluşuyor.

      Sil
  4. Bu ürünü kullanmadım ama bir arkadaşım kullandıktan sonra saçlarım mahvoldu dedi o yüzden aşırı önyargılıyım. Her saçta yanı etkiyi yaratmaz tabi ama kırdığı kesin.

    yazimbari.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben olumsuz bir etkısını gözlemlemedim canım ama tabii ki kişiye göre değişir.

      Sil