KONSANTRE PARFÜM

00:56 merininblogu 4 Yorum


MUTLU GÜNLER
Umarım görüşmeyeli her şey yolundadır.Geçen günlerde Konsantre Parfüm  sitesinden mis kokulu bir yeni yıl hediyesi aldım.
Ben hastalığım sebebiyle ağır kokulu parfümler kullanamayan bir insanım.Her kokuyla kolay kolay anlaşamam.Genelde pudralı çiçeksi temiz kokuları tercih ederim bu yüzden.
Site birçok ünlü kokunun birebir aynısını üretmekte.Ayrıca ürünlerinde alkol bulunmamakta.Malum sevdiğimiz bazı kokulara yüksek fiyatları sebebiyle her zaman ulaşamayabiliyoruz. Ama marka bize sevdiğimiz yüksek fiyatlı kokulara uygun fiyatla ulaşabilmeyi vaadediyor ve kesinlikle  bence bu konuda başarılılar.

  Benim siteden seçtiğim iki koku ise uzun zamandır çok övülen ve benim çok merak ettiğim Narciso Rodriquez ve her daim favorim olan Chloe Love oldu.

NARCİSO RODRİQUEZ
Narciso kesinlikle aldığı övgüleri hak eden ve sevdiğim tonlarda bir koku.Benim tenimde  14-15 saat kalıcılık sağladı gerçekten çok sevdim.Kıyafetlerde ise kalıcığı 5 güne kadar devam edebiliyormuş.Ayrıca değinmeden edemeyeceğim bir konu daha var ambalajının şıklığına bayıldımm:)


 
KONSANTRE PARFÜM
CHLOE LOVE
Bu minik 5 ml lik ambalajda ki koku ise Chloe Love un esansı. Bileğimin içine minicik bir dokunuşu tüm gün kokunun benle olmasına yetti.Yani boyuna aldanmamak gerek.Tam çantaya atmalık bir ürün değilde ne!!!

Son olarak ilgili ve kargo süreci  hızlı, paketlemesi çok özenli bir firma.Hatta yılbaşı öncesi  sevdiklerinize 'Ne hediye alsam?'  diye düşünüyorsanız  siteye ulaşmanız için

Bunlarıda Begeneceğine Eminim

4 yorum: