LA ROCHE POSAY TERMAL SU

02:56 merininblogu 2 Yorum


MUTLU GÜNLER

Umarım görüşmeyeli iyisindir güzel okuyucum.Uzun bir aradan sonra geri döndüm.Bu ara süresince epey ürün deneyimleme fırsatım oldu.Doğal olarak buraya yazacak çok fazla ürün ve deneyimim var.
Yaz boyunca severek kullandığım bir ürünle başlangıcı yapmak istedim bugün.
Termal sularla tanışmam blogu ilk açtığım zamanlara denk geliyor sanırım.Nasıl kullanılır, işe yarar mı pek çok olumlu yorum ışığında tercihimi La Roche Posay den yana kullandım.

Bende kendi tecrübem ve bilgim doğrultusunda kısaca size kullanım alanlarını şöyle sıralayabilirim;

Cilt bakımı sonrası, makyaj sabitlemede, fırça süngeri ıslatırken, tahrişler, kızarıklar da, makyaj öncesinde ve sonrasında vs...

Ben çoğunlukla cilt bakımından sonra veya gün içerisinde ferahlamak için kullanıyorum ve gayet memnunum.Ağda sonrası ciltte oluşan hassasiyeti ve tahrişi yatıştırmak içinde çok faydalı oluyor.Bu yüzden buzdolabında muhafaza ediyorum ki serinletme ve yatıştırma işlemi sırasında daha faydalı olsun.

Başka markaların bu tarz ürünleri son zamanlarda artmaya başladı.Ama ilk göz ağrım ve  denediklerim arasında en sevdiğim La Roche Posay.
Sizin hiç termal su deneyiminiz oldu mu?

Deneyip sevdiğiniz ve memnun kaldığınız markaları aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.Böylece benimde bir daha ki alışverişimde yeni ürünler almak için fikrim olur.
Zaman ayırıp okuduğunuz için teşekkürler güzel okuyucum.

GÜZEL KALIN...

Bunlarıda Begeneceğine Eminim

2 yorum:

  1. termal su değilde cildime gül suyu spreyi kullanıyorum memnunum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende severek kullanıyorum dönem dönem gül suyunu canım en güzeli en doğalı aslında:)

      Sil