SİVİLCELERE BATİKONLU ÇÖZÜM

BATİKON



MUTLU GÜNLER
Bugün sizlerle tamamen kişisel bir deneyimimi paylaşmak istedim. İnstagram ve snapchatte severek takip ettiğim sevgili fashiolala da görüp bende denemek istedim.Bir sağlıkçı olarak söylemek isterim ki yara veya dikiş pansumanlarında kullandığımız batikonun sivilcemin üstüne sürmek düşüncesi bana zararlı veya riskli gelmedi.Nihayetinde antiseptik bir solüsyon ve işe yararsa gayette ucuz ve uygulanabilir bir seçenek olacaktı.
Benim cildim yağlıya dönük karma.Çok ciddi sivilce problemim olmasa da dönem dönem yediklerimden kaynaklı sivilcelerim olabiliyor.Sıkmaktan çekiniyorum ve bugüne kadar ekstra bir ürün kullanmışlığım olmadı.Ancak kendiliğinden sönmesini beklemek bazen bir haftayı bulabiliyor.
Böylece batikonlu ilk deneyimimde dudak kenarımda ki sivilceme kulak pamuğuyla ince bir tabaka şeklinde sürüp kurumasını bekledim.Geceden sürüp sabah uyandığımda yüzümü normal yüz yıkama köpüğümle yıkadım.Belirtmek isterim ki kokusu pek iç açıcı değil ve haliyle renginden dolayı dikkatli bir kullanım gerekiyor.
Bu şekilde iki gece kullandıktan sonra sivilcenin yok olduğunu gördüm.
Ben bu yöntemi sevdim ve bende herhangi bir reaksiyon kötü sonuç yaratmadı. Ancak gelelim dipnot kısmına.EÄŸer ergenlik dönemi sivilceleriniz varsa yani hormonal bu yöntemin pek etkili olamaz.Çünkü akne gerçekten tedaviyle geçebilen bir cilt sorunu.Ya da devam eden bir sivilce tedaviniz varsa doktorunuza danışmadan asla uygulamayın çünkü  tedavi döneminde cilt ekstra hassas olabiliyor.Hamileyseniz yada tiroid hastalığınız var ise uygulamayınız.Bu yazdığım deneyimler tamamen ÅŸahsi ve her ürün her kiÅŸide aynı etkiyi yaratmayabilir.Bunları gözeterek uygulamak yada uygulamamak kendi iradenizde.
Sizin sivilcelere karşı savaşınızda kullandığınız ürünler ve yöntemler neler? Aşağıya soru ve görüşlerinizi bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...

RİMMEL LONDON PROVOCALİPS RUJ

RİMMEL LONDON

MUTLU GÜNLER
Bugün blogumun konuÄŸu Rimmel London ın  16 saat kalıcılık vaat eden provocalıps serisinden bu iki ruj olacak.
Öncelikle ambalajının güzelliğine bayıldım.Step 1 ve Step 2 olarak iki aşamalı bir uygulama sunuyor ruj bize.İlk aşama olarak rujun renkli kısımını ince bir tabaka halinde dudaklarımıza sürüyoruz.Mümkün olduğunca hatasız uygulama yapmaya özen gösterin çünkü çabuk sabitleniyor ve temizleme aşaması biraz zahmetli.İkinci aşama olarak ise şeffaf kısmı dudağımıza sürüyoruz bu kısım rujun mat görüntüsünü alıyor eğer mat bir görünüm istiyorsanız ikinci kısmı atlayabilirsiniz.Ancak maalesef ikinci kısmı uygulamadığım da dudağımda oluşan gerilim ve o kuru his o kadar rahatsız etti ki beni.Bu yüzden ben iki aşamayı da uygulamayı tercih ediyorum.
16 saat kalıcılık vaadini yerine getiriyor mu?
Tabii ki hiçbir zaman dudağımda 16 saat bir ruj duramaz rahatsız olurum silerim genelde.Ama diğer rujlara göre kalıcılık performansı ciddi anlamda yuksek.Ne çatala ne kıyafete yanı dokunmayla bir bulaşma gözlemlemedim.Tabi böyle ciddi bir kalıcılığın ne anlama geldiğini hepimiz az çok biliriz değil mi?
Evet fazlaca kurutuyor dudakları.Diğer eksi yönüde bayağı zor çıkıyor.Ben dudaklarıma zarar vermemek için çift fazlı göz makyaj temizleme suyumla dudağımdan çıkarıyorum ürünü.
Sevdim mi sevmedim mi bilemediğim bir ürün oldu açıkcası. Bende iki rengi mevcut ilki nude bir renk olan 'SKINNY DIPPING'

SKINNY DIPPING

İkincisi ise günlük olarak kullanmayı çok sevdiğim bir renk olan 'MAKE YOUR MOVE'

MAKE YOUR MOVE

Ürünün ikinci aşamada uyguladığımız şeffaf kısmı ise bu şekilde

rimmel london

Benim ürün hakkında gözlemlerim ve görüşlerim bu şekildeydi.Siz bu seriyi denediniz mi? Ürün hakkındaki görüş ve sorularınızı aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL GÜNLER...



GRATİS, WATSONS, AVON ALIŞVERİŞİM

WATSONS


MUTLU GÜNLER
Son zamanlarda yaptığım alışverişlerde aldığım ürünleri toplayıp bir yazı haline getirmek istedim.Uzun zamandır ne blogta ne instagram da pek aktif değilim aslında.Sebebi hem iş yoğunluğu hem genel bir bahar yorgunluğu.Bugün ise yaklaşık iki haftadır farklı zamanlarda aldığım ürünleri bir araya getirip bu yazıyı yazmaya karar verdim:)
İlk olarak Gratis ten aldığım Essence marka koyu kahve göz kalemi.Siyahını çok sevdiğim için kahverengi olanını da almak istedim. Sağolsun sümeyracım benim için Gratiste bulunca almıştı fiyatı 9 tl.
Watsonstan ise merakla beklediğimiz şuan ülkedeki kadınların yarısında bulunduğuna inandığım Lash Sensatıol maskarayı tabii ki bende aldım.Bir şey ulaşılmaz olunca hep mükemmel ve eşsiz gelir ya insana bu rimel içinde geçerli bir kural bu maalesef :) fiyatı 13 tl idi.
Daha sonra ne zamandır listemde olan Brow satin kaş kaleminide aldım.Görkem' e selam olsun cidden alıp denemelisiniz.Fiyatı 13 tl civarındaydı indirimde.

alışveriş


Daha sonra annemde severek kullandığı kremini indirimde yedeklemek istedi.Onun fiyatıysa 28 tl ydi.
Ve yaz geldi yeni kokular denemek istedim, birçok yerde sekiz çarpı dördün bu parfüm deodorantlarından bahsedildiğini kokularının güzel olduğunu duymuştum.Ben tercihimi soft kiss den yana kullandım.Fiyatı 8 tl civarındaydı.


avon

Son olarak Avon da gördüğüm ve denemek için aldığım matlaştırıcı etkili tonik geçen gün geldi.Onunda fiyatı 14 tl civarındaydı.
En kısa zamanda deneyip düşüncelerimi sizinle paylaşacağım.
Benim son zamanlarda yaptığım alışverişler bu şekildeydi.Aşağıya değerli yorumlarınızı bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...




YVES ROCHER GREYFURT ÖZLÜ YÜZ FERAHLATICI SPREY




MUTLU GÜNLER
Bugün konuğum Yves Rocher nin bu yüz ferahlatıcı spreyi.Aslında ürün hakkında çoğu kişinin olumlu olumsuz yorumlarını okumuştum almadan önce.Ve evet yazılanların çoğu gibi ürün olsa da olur olmasa da.
Yaz yaklaşıyor malum  bu tarz bir ürün arayışına girmiÅŸtim .Yves Rocher alışveriÅŸim de alıp denemek istedim.Genel anlamda makyaj üzerine kullanımında sabitleme vs. bunlar gibi bir etkisi yok.
Yüzde bir ferahlık yaratıyor mu gerçekten?
Evet ama çok kısa etkili bir ferahlık.
Nem sağlıyor mu?
Benim gözlemim T bölgemde yağlanma daha ziyade parlamaya sebep oldu.
Belki kuru ciltliler de böyle bir etkisi olmaz.Benim karma cildim ürünü sevemedi pek.Ben evde makyajsızken baş ucumda ya da elimin altında bulunduruyorum ki kullanıp bitireyim.Buzdolabında bekletip deneyeceğim birde belki soğukken severim.
Ürünün en en sevmediğin yanını yazayım en son olarak.
Sprey özelliği çok sert yani ürün homojen olarak yüze dağılmıyor ,sıvı direk sert bir biçimde gelince haliyle daha bir kızdırıyor beni:):)
Yazıyı yazarken bile koÅŸup gidip Avene in  termal suyunu almak geliyor içimden ama tabii ki önce elimizde ki ürünleri bitiriyoruz deÄŸil mi?
Can sıkıcı bu maceram da burada dursun ki belki size bir faydası dokunur:)Almayın bal kızlar aldırmayın da.Fiyatı 16 tl civarındaydı.
Benim ürünle ilgili düşüncelerim bu şekildeydi belki siz severek kullanıyorsunuzdur.Düşünce ve görüşlerinizi aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.

GÜZEL KALIN..



ZEYTİNLİ KEKİKLİ EKMEK

ZEYTİNLİ EKMEK

MUTLU GÜNLER
Geçen gün ne zamandır bloga tarif eklemediğimi farkettim.Ve bunun üzerine kolları sıvayıp mutfağa girdim.Bu kez istedim ki kendi ekmeğimi kendim yapayım.Tabii ki kendi yaptığımız ekmek, kendi yaptığımız yoğurt dışarıdan aldığımız ürünlere göre kat ve kat daha lezzetli ve sağlıklı oluyor.Ayrıca insan el emeğini daha bir severek tüketiyor haliyle.
Ben bugün sizlere mis kokulu zeytinli kekikli ekmek tarifimi yazmak istedim.
Malzemelere gelecek olursak;

malzemeler

Zeytinler çekirdeğinden ayrılmış ve dilimlenmiş olacak.Ayrıca ben beyaz un yerine tam buğday ununu tercih ettim.Tuz ve kekik miktarını ise siz kendi kararınızca değiştirebilirsiniz.Eğer zeytininiz tuzlu ise tuz miktarınızı azaltmanızı öneririm.Ben tuzsuz zeytin kullandım.
Yapılışı ise;
Yumurta, zeytin yağı, yoğurt ve limon suyunu karıştırıyoruz.Daha sonra tuz, kekik, un, zeytin ve kabartma tozunu ekleyerek malzemelerin güzelce karışmasını sağlıyoruz.
Hazırladığımız hamuru yağladığımız kalıbımıza döküyoruz.
zeytinli ekmek

Fırın kabına döktüğümüz hamurumuzu daha önceden ısıttığımız fırına koyuyoruz.
180 derecede 40 dakika piÅŸiriyoruz.Ben  ucundan tattım  gerçekten çok lezizdi.Umarım sizde dener ve beÄŸenirsiniz
Yorum ve görüşlerinizi aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.
AFİYET OLSUN.. 



LESOLEIL ÅžAMPUAN

lesoleıl


MUTLU GÜNLER
Bugün blogumun konuğu Lesoleıl in güneş görmeyen saçlar için olan bu şampuan olacak.
Yaklaşık bir haftadan uzun bir süredir deneyimliyorum şampuanı ve artık görüşlerimi söyleyebilirim bence.
Öncelikle şampuanın doğal içeriği çok dikkatimi çekti .İçeriğindeki 5 bitki 5 mineral ile 10 etkili bir bakım vaadediyor.
Temiz içerikli ürünlerin ortak özelliÄŸinden biri tabii ki diÄŸer ÅŸampuanlar gibi köpürmüyor.Ama bu saçı temizlemediÄŸi anlamına gelmiyor tabii ki.Yapısı diÄŸer ÅŸampuanlar gibi koyu yada kremsi deÄŸil alışılmışın dışında  akışkan bir yapıya sahip.
İçeriğindeki bitki ve minerallere gelecek olursak
Biberiye, Aloe vera, Bezelye, Isırgan otu, Çörek otu
mineraller ise;
Çinko, Magnezyum, Bakır, Silis, Demir
Benim saçımda ki etkileri ise şu şekilde oldu.Kesinlikle ekstra bir yumuşaklık verdi.Yağlı saçlar için olan çeşidi bende ki ancak ben 2 güne bir saçlarımı yıkadığım için bu konuda ki performansı için bir şey diyemeyeceğim.Saçımda bir parlaklık oluşturdu bu yönünüde çok sevdim.Kokusu bana niyeyse şurup kokusunu anımsattı ancak hiçbir şekilde rahatsız etmiyor.Zaten kalıcı bir kokusu da yok.Herhangi bir dökülme kaşıntı kuruluğa sebep olmadı. Varolan dökülmeye de olumlu anlamda bir etkisini görmedim.Belki uzun vadede dökülmeyi azaltır o konuda bir şey diyemem tabii ki.Kısacası ben şampuanı temiz içeriği ve olumlu yanlarının fazla olması sebebiyle sevdim.Bundan sonra Loreal in yedekleri bittiğinde Lesoleil ile devam etmeyi düşünüyorum.Ayrıca firmaya da ürünü deneme şansını bana sundukları için teşekkür ederim.
Benim şampuanla ilgili görüşlerim bu şekildeydi.Ürünle ilgili yorum ve görüşlerinizi aşağıya bırakırsanız çok sevinirim.
GÜZEL KALIN..


ESSENCE FORBİDDEN VOLUME SİYAH MASKARA BAZI

ESSENCE


MUTLU GÜNLER
Bugün blogumun konuğu essence in bu siyah maskara bazı olacak.Uzun zamandır bir maskara bazı arayışındaydım. Flormar ve Loreal in ürünlerini mercek altına almış hangisini alsam diye düşünürken Essence standında gözüme bu maskara bazı çarptı.Tahminimce çoğu kişi rimelleriyle karıştırıyor olabilir.Hatta aldığım yerdeki görevli kızda ınatla maskara olduğunu iddia etsede, üzerinde ki etiketi ona okutunca o da şaşırdı.
Benim ilk dikkatimi çeken siyah olmasıydı.Piyasada ki çoğu bazın beyaz olduğunu ve bazı kişilerin bundan rahatsız olduğunu okumuştum.Ürünün testeri yoktu ve fırça yapısına gelecek olursak ;

essence

 Ãœrünün fırça yapısı kısa ve sık kıl bir fırça.Gelelim performansına.Benim çok seyrek düz ve kısa kirpiklerim bu bazla çok iyi anlaÅŸtı .Öncelikle diyebilirim ki çok güzel uzunluk saÄŸlıyor.Siyah renkte olması bir avantaj çünkü uygulamadan sonra oluÅŸan beyaz rengi örtmeye uÄŸraÅŸmıyorsunuz.Ben ürünü uyguladıktan sonra suya dayanıklı rimeller uyguladığım için belki ama herhangi bir dökülme yaÅŸamadım.Orta seviye hacim katıyor diyebilirim.Hacim konusunda pek tatmin olmadım ancak iki kat rimel uyguladığımda yeterli hacime ve uzunluÄŸa ulaşıyorum.Kısacası ben sevdim.Fiyat performans olarak piyasa da ulaÅŸabileceÄŸiniz en güzel maskara bazı bence. Flormar 20 tl civarındaydı yanılmıyorsam.Ancak Essence standına uÄŸrarsanız bu ürüne 9 tl gibi bir fiyata ulaÅŸabilirsiniz.Hele indirimde yakalarsanız tadından yenmez.
Benim ürünle ilgili görüş ve deneyimlerim bu şekildeydi.Aşağıdaki kısma soru ve görüşlerinizi bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...