MUTLU GÜNLER
Geçen gün ne zamandır bloga tarif eklemediğimi farkettim.Ve bunun üzerine kolları sıvayıp mutfağa girdim.Bu kez istedim ki kendi ekmeğimi kendim yapayım.Tabii ki kendi yaptığımız ekmek, kendi yaptığımız yoğurt dışarıdan aldığımız ürünlere göre kat ve kat daha lezzetli ve sağlıklı oluyor.Ayrıca insan el emeğini daha bir severek tüketiyor haliyle.
Ben bugün sizlere mis kokulu zeytinli kekikli ekmek tarifimi yazmak istedim.
Malzemelere gelecek olursak;
Zeytinler çekirdeğinden ayrılmış ve dilimlenmiş olacak.Ayrıca ben beyaz un yerine tam buğday ununu tercih ettim.Tuz ve kekik miktarını ise siz kendi kararınızca değiştirebilirsiniz.Eğer zeytininiz tuzlu ise tuz miktarınızı azaltmanızı öneririm.Ben tuzsuz zeytin kullandım.
Yapılışı ise;
Yumurta, zeytin yağı, yoğurt ve limon suyunu karıştırıyoruz.Daha sonra tuz, kekik, un, zeytin ve kabartma tozunu ekleyerek malzemelerin güzelce karışmasını sağlıyoruz.
Hazırladığımız hamuru yağladığımız kalıbımıza döküyoruz.
Fırın kabına döktüğümüz hamurumuzu daha önceden ısıttığımız fırına koyuyoruz.
180 derecede 40 dakika pişiriyoruz.Ben ucundan tattım gerçekten çok lezizdi.Umarım sizde dener ve beğenirsiniz
Yorum ve görüşlerinizi aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.
AFİYET OLSUN..
MUTLU GÜNLER
Bugün blogumun konuğu Lesoleıl in güneş görmeyen saçlar için olan bu şampuan olacak.
Yaklaşık bir haftadan uzun bir süredir deneyimliyorum şampuanı ve artık görüşlerimi söyleyebilirim bence.
Öncelikle şampuanın doğal içeriği çok dikkatimi çekti .İçeriğindeki 5 bitki 5 mineral ile 10 etkili bir bakım vaadediyor.
Temiz içerikli ürünlerin ortak özelliğinden biri tabii ki diğer şampuanlar gibi köpürmüyor.Ama bu saçı temizlemediği anlamına gelmiyor tabii ki.Yapısı diğer şampuanlar gibi koyu yada kremsi değil alışılmışın dışında akışkan bir yapıya sahip.
İçeriğindeki bitki ve minerallere gelecek olursak
Biberiye, Aloe vera, Bezelye, Isırgan otu, Çörek otu
mineraller ise;
Çinko, Magnezyum, Bakır, Silis, Demir
Benim saçımda ki etkileri ise şu şekilde oldu.Kesinlikle ekstra bir yumuşaklık verdi.Yağlı saçlar için olan çeşidi bende ki ancak ben 2 güne bir saçlarımı yıkadığım için bu konuda ki performansı için bir şey diyemeyeceğim.Saçımda bir parlaklık oluşturdu bu yönünüde çok sevdim.Kokusu bana niyeyse şurup kokusunu anımsattı ancak hiçbir şekilde rahatsız etmiyor.Zaten kalıcı bir kokusu da yok.Herhangi bir dökülme kaşıntı kuruluğa sebep olmadı. Varolan dökülmeye de olumlu anlamda bir etkisini görmedim.Belki uzun vadede dökülmeyi azaltır o konuda bir şey diyemem tabii ki.Kısacası ben şampuanı temiz içeriği ve olumlu yanlarının fazla olması sebebiyle sevdim.Bundan sonra Loreal in yedekleri bittiğinde Lesoleil ile devam etmeyi düşünüyorum.Ayrıca firmaya da ürünü deneme şansını bana sundukları için teşekkür ederim.
Benim şampuanla ilgili görüşlerim bu şekildeydi.Ürünle ilgili yorum ve görüşlerinizi aşağıya bırakırsanız çok sevinirim.
GÜZEL KALIN..
MUTLU GÜNLER
Bugün blogumun konuğu essence in bu siyah maskara bazı olacak.Uzun zamandır bir maskara bazı arayışındaydım. Flormar ve Loreal in ürünlerini mercek altına almış hangisini alsam diye düşünürken Essence standında gözüme bu maskara bazı çarptı.Tahminimce çoğu kişi rimelleriyle karıştırıyor olabilir.Hatta aldığım yerdeki görevli kızda ınatla maskara olduğunu iddia etsede, üzerinde ki etiketi ona okutunca o da şaşırdı.
Benim ilk dikkatimi çeken siyah olmasıydı.Piyasada ki çoğu bazın beyaz olduğunu ve bazı kişilerin bundan rahatsız olduğunu okumuştum.Ürünün testeri yoktu ve fırça yapısına gelecek olursak ;

Ürünün fırça yapısı kısa ve sık kıl bir fırça.Gelelim performansına.Benim çok seyrek düz ve kısa kirpiklerim bu bazla çok iyi anlaştı .Öncelikle diyebilirim ki çok güzel uzunluk sağlıyor.Siyah renkte olması bir avantaj çünkü uygulamadan sonra oluşan beyaz rengi örtmeye uğraşmıyorsunuz.Ben ürünü uyguladıktan sonra suya dayanıklı rimeller uyguladığım için belki ama herhangi bir dökülme yaşamadım.Orta seviye hacim katıyor diyebilirim.Hacim konusunda pek tatmin olmadım ancak iki kat rimel uyguladığımda yeterli hacime ve uzunluğa ulaşıyorum.Kısacası ben sevdim.Fiyat performans olarak piyasa da ulaşabileceğiniz en güzel maskara bazı bence. Flormar 20 tl civarındaydı yanılmıyorsam.Ancak Essence standına uğrarsanız bu ürüne 9 tl gibi bir fiyata ulaşabilirsiniz.Hele indirimde yakalarsanız tadından yenmez.
Benim ürünle ilgili görüş ve deneyimlerim bu şekildeydi.Aşağıdaki kısma soru ve görüşlerinizi bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...
MUTLU GÜNLER
Uzun süredir blogta ve instagram hesabımda pek aktif değildim.Bunun sebebi tatilde olmamdı.Çanakkale tatilimde tabii ki boş durmayıp alışveriş yaptım:)
Çünkü yaşadığım şehir küçük bir yer ve bazı mağazalar burada bulunmuyor.Hal böyle olunca ne zamandır görüp merak edip alamadığım ürünlere ulaşmış oldum. Nilüferime ve dostlarıma da kocaman teşekkür tabii ki uzun bir alışveriş oldu:)
Gelelim aldıklarıma ilk iş gratise uğradım ve ne zamandır almak istediğim açılı eyeliner fırçasını kaptım.Fiyatı 4 tl civarındaydı.Essence standında herkesin çok övdüğü asansörlü gel eyelinerı gördüm ve denemek için aldım fiyatı 8 tl civarındaydı.
Essence in yeni çıkardığı siyah kirpik bazınıda rossmann da bulabildim.Görevli kız ısrarla bunun baz değil rimel olduğunu iddia etsede ürünün üzerindeki açıklamayı okutunca ikna edebildim onuda:):)
(Hizmet içi eğitim şart bence:))
Gratisin nisan kataloğunda gördüğüm kampanyayı da değerlendirmek istedim.Kampanya da Loreal Elseve in bu benim severek kullandığım seriden alacağınız ürünün yanında tangle teezer benzeri bu saç açıcı tarak hediyeydi.Tarağın hem tasarımı hemde renginin cazibesi kalbimi fethetti.Şampuanın fiyatı ise 10 tl idi.
Malum önümüz yaz olunca Yves Rocherden bu güzel kokulu spreyi de alıp denemek istedim.İndirim yoktu.Fiyatı 15 tl idi.
Yaz geliyor dedim ya haliyle fazlalıklardan kurtulmak için bol bol su içmek gerek.Arkadaşım Sümeyra ne zamandır almak istediğim su şişesinin migrosta indirimde olduğunu söylemişti.Sizde su içmeyi unutuyorsanız böyle güzel bir şişe edinerek su içmeyi daha zevkli bir hale getirebilirsiniz.İndirimli fiyatı 15 tl idi.
Benim son zamanlarda yaptığım alışveriş bu şekildeydi.Ürünlerle ilgili merak ettiğiniz soru veya yorumlarınızı aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN..
MUTLU GÜNLER
Bugün blogumun konuğu Elseve in bu saç güzelleştirici kremi olacak.Onunla maceram aslında benim ön yargılarımla başladı.Zaten yağını kullandığım urunun neden farklı formatta olanınıda alayım ki? Nasılsa etkileri aynı değil mi? diye diye epey süre üründen uzak durdum.Ancak her zaman ki gibi büyük lokma ye büyük konuşma Merve noktasına geldiğimde elimde ürünle kasa sırası bekliyordum:):)
Evet o kadar övüldü ki bende merakıma yenilip inadımı kırıp ürüne bir şans vermek istedim.
Bir kere şunu söylemeliyim ki bu ürünü yağdan daha çok sevdim.Çünkü ciddi anlamda yağa göre saçlarda ki etkisi daha fazla.Ben banyodan sonra havluyla kuruladığım nemli saçlarıma uyguluyorum.Bu aşamada ciddi bir uyarım var!!!
Ürünün en kötü yanı ve sevmediğim kısmı ambalajı maalesef.Ürün o kadar sıvı ve akışkan ki kapağı açar açmaz hafif bir basıyla bile çok fazla ürünü avucunuzda bulabilirsiniz.Keşke böyle başarılı bir ürüne daha kaliteli bir ambalaj düşünülseymiş.
Üründen çok az miktar alıp avucumda ısıtarak tüm saçlarıma yediriyorum.Ve evet o çok az miktar bile benim uzun saçlarıma yetiyor.Gerçekten yapısı itibariyle bereketli.
Uygularken saç diplerimizi es geçiyoruz tabii ki o önemli noktayı atlamayayım.
Endişelendiğim gibi bir ağırlık oluşturmadı.Saçlarımı kuruttuğumda yumuşacık, parlak ve mis kokuluydu.Saçlarınızı ısıya karşı koruduğunu da söyleyebilirim.Yani saç bakım rutininize katmaya değer bir ürün,kesinlikle bir şans verin.
Benim bu kremle ön yargıyla başlayan maceram mutlu bir şekilde devam ediyor.Siz bu ürünü kullandınız mı?
Ürünle ilgili görüş ve yorumlarınızı aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...
MUTLU GÜNLER
Bugün blogumun konuğu geçen ay hunca life tan sipariş ettiğim bu ürünler olacak.Öncelikle hepsini tek tek merak ediyordum.Gerçekten çok iddialı ve farklı ürünlerle hunca bence diğer firmalara göre adını duyurmaya başladı bile:)
Gelelim benim mart ayı kataloğundan almış olduğum ürünlerden ilkine.
Çıktığı günden beri merak ettiğim bu kremi bu ay indirime görünce sipariş etmiştim.Çok iddaali olan bu ürünün vaadi ise uzun süreli kullanımda cilt lekeleri, koyu lekeler, çiller, doğum lekelerini azalttığı ve cilt tonundaki eşitsizliği giderdiği.Yağlı ve karma ciltler için pirinç özlüsü, normal ve kuru ciltler için ise beyaz zambak özlü olmak üzere iki çeşidi var.İçeriğinde spf 10 bulunmakta.Deneyimleyip göreceğiz bakalım iddasını yerine getirebilecek mi?
Aldığım ikinci ürüne gelecek olursak;
Bu muhteşem renk ve kokuda ki el ve vücut scrub ı.Blackberry ve vanilya seçeneği vardı yanlış hatırlamıyorsam.Ben tercihimi blackberry den yana kullandım.200 ml olan ürün şimdiden rengi ve kokusuyla kalbimi çaldı bile:)
Aldığım son ürün ise;
Ne kadar doğru bilmiyorum ama ürünü tanıtırlarken Amerika dan sonra ilk defa Türkiye de yazıyordu bu yağ için.Özellikle bebeği olanların çok seveceğini düşündüğüm bu ürün cıtronella yağı.Yani doğal sinek ve böcek kovucu.Hatta bir kaynakta yılan dan bile koruduğu yazıyordu.Doğal aromasıyla paraben, parafin, SLS, SLES içermiyor.Ürün ambalajı biraz küçük 20 ml.Yine bir kaynaktan araştırdığıma göre boş bir kaba su koyup bir kaç damla bu yağdan damlattıktan sonra sprey şeklinde sıkıp kullanılabilirmiş.Yada direk yağı cildinize damlatıp masaj yapıp yedirerek sinek ve böceklerden doğal bir şekilde korunabilirsiniz.Benim bu ürünü almamın amacı ise doğal içeriği ve astımım dolayısıyla piyasadaki sinek kovucularla pek anlaşamamam.
Evet benim Hunca Life alışverişim ve aldıklarım bu şekildeydi.Ürünlerle ilgili soru ve görüşlerinizi aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim:)
GÜZEL KALIN...