SOTYHYS TEMİZLEME SÜTÜ

SOTHYS


MUTLU GÜNLER
Uzun süredir yazılmayı bekleyen bir ürün incelemesi var bugün blogumda. Denebunu sitesinin deneyimlemem için gönderdiği ürünlerden biri Sothys markasına ait bu temizleme sütü.

Ürün 40 ml lik bir ambalajda ve greyfurt özleri içeriyor.
İlk olarak kokusundan pek hoşlandığımı söyleyemem.
Temizleme sütleri yapısı itibariyle daha kremsi ve diğer temizleme ürünlerine kıyasla daha yağlı ağır bir his bırakıyor benim cildimde.
Ama tabii ki bu benim cildimin yapısına bağlı oluşan bir deneyim.
Göz makyajımı çıkarmakta kullanmadım ürünü lens kullandığım için böyle bir riske girmedim açıkcası.
Ten makyajımı temizleme de ise performansı orta derecede başarılı diyebilirim.

Her cilt tipinin ihtiyacı ve kişisel zevkler farklı olduğu için benim kullanmaktan hoşlanmadığım bu ürünü başka bir kişi beğenebilir tabii ki.Ben özellikle kuru ciltlilerin daha çok seveceğini düşündüm.

Denebunu.com a bana bu ürünü deneme şansı tanıdıkları için çok teşekkür ederim.
Benim ürünle ilgili deneyimlerim bu şekildeydi.
Görüş ve yorumlarınızı aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.

Güzel Kalın...


RESTOREX SIVI SAÇ KREMİ

RESTOREX


MUTLU GÜNLER
Umarım görüşmeyeli iyisindir güzel okuyucum.Bugün blogumun konuğu Restorex markasına ait bu sıvı saç kremi.
Açıkcası bu tarz ürünleri saçımı ağırlaştıracağı düşüncesiyle kullanmayı pek sevmiyordum. Ancak tabii ki başarılı ürünlere denk geldikçe bu fikrimin yanlış olduğunu da görmüş oldum.
Saçlarım düz ve dönem dönem fazlaca sertleÅŸebilen bir yapıda.Bu durum  saçıma uyguladığım ısıl iÅŸlemden dolayı ve az su içtiÄŸim dönemlerde daha yoÄŸun oluyor.
Ben saçımın bakıma ihtiyaç duyduğunu hissettiğim zamanlar da genelde yağlarla bakım yapmayı severdim.Tabii ki üşenirdim ve bakımımı aksatırdım 🙈
Restorex in denemem için yolladığı ürünlerin üçünü de gerçekten genel olarak çok sevdim ve başarılı buldum.
Sıvı saç kreminin vaatlerine gelecek olursak;
Kolay tarama
Yumuşaklık
Parlaklık
Hızlı ve güçlü uzama

Ambalajın arka kısmında yer alan açıklamalar ise şu şekilde;

restorex

Ürün paraben içermiyor.Yumuşaklık sağlıyor ve doğal olarak taramayı kolaylaştırıyor.Sağlıklı bir parklaklık kazandırıyor.
Hızlı ve güçlü uzama etkisine gelecek olursak bu konuda net bir şey söyleyemiyorum.Çünkü saçlarım normalde de hızlı uzayan bir yapıda.Ve saçımda ki dökülme ve kopma oranında da gözle görülür anlamda olumlu bir değişiklik gözlemlemedim.Saçlarımı ağırlaştırmadı ve ekstra bir yağlanmaya neden olmadı.
Genel olarak ürünü sevdim ve başarılı buldum.
Eğer bu tarz bir ürün arayışı içindeyseniz kesinlikle şans verebilirsiniz.
Benim ürünle ilgili görüş ve deneyimlerim bu şekildeydi.
Yorumlarınızı veya sorularınızı aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.

Güzel kalın...



NIVEA AQUA SENSATİON CANLANDIRICI BAKIM KREMİ

NİVEA

MUTLU GÜNLER
Umarım görüşmeyeli iyisindir güzel okuyucum.Bugün blogumun konuğu uzun zamandır severek kullandığım Nivea aqua sensational canlandırıcı bakım kremi.
Kremi bir indirim zamanı 15 tl gibi bir fiyata almıştım.Ve alırken çok fazla beklenti içerisinde de değildim.
Ambalajının üzerindeki açıklamayı yazacak olursam; Hydra IQ ve salatalık özü içeren hafif formüllü yoğun bir nemlendiricidir .
Gerçekten de tanım tam olarak doğru krem o kadar ince ve hafif yapılı ki verdiği neme şaşırıyorsunuz.Kremin yapısını daha önce kullandığım Garnier in yeşil ambalajlı nemlendiricisine benzetsem de asla performans olarak benzemiyorlar.Fiyatına göre nivea çok başarılı.Karma ve normal ciltlere uygun olan krem cilt hücrelerinde yeni su kanallarının oluşumunu harekete geçirerek 24 saat boyunca yoğun nemlendirmeyi vaadediyor.

NİVEA

Benim karma cildimde yağlanma sivilce vs. gibi olumsuz bir duruma sebep olmadı.
Bir daha alır mıyım?
Kesinlikle evet cildimde yarattığı nemli hisse bayılıyorum hafif yapılı özellikle yaz ayların da kullanmalık tam.
Eğer uygun fiyatlı ve performansı başarılı bir ürün arıyorsanız kesinlikle şans vermelisiniz derim.

Benim ürün ile ilgili gözlemlerim ve deneyimlerim bu şekilde.Ürünle ilgili yorum ve görüşlerinizi aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.
Güzel kalın...


MİMLENDİM!

mim


MUTLU GÜNLER
Umarım görüşmeyeli iyisindir güzel okuyucum.Uzun zamandır hem instagramı hem de blogumu ihmal ettim.Hem ülkenin geçirdiği kötü günler hem yoğun çalışmam bu isteksizliğe neden oldu biraz.
İnstagramdan ve buradan severek takip ettiÄŸim kalbi güzel 
Sisterella.blog beni çok güzel bir mime davet etmiÅŸ.Bana göre pek güzel geçmeyen bu yıla bu güzel mimle veda etmek istedim.Dilerim yeni yıl umutlarımızın ölmediÄŸi daha aydınlık daha yaÅŸanılası ÅŸekilde geçer.

Gelelim sorulara:)

Kendini Nasıl Bir Blogger Olarak Görüyorsun?
Bu kısım biraz öz eleştiri içerecek gibi.Hep yazacak yazısı olan ama genelde yazamayan tembel bir bloggerım. Çok özendiğim ve belirli bir düzen içinde yazan arkadaşlarıma gıptayla bakıyorum.Hatta fotoğraflarını dahi hazırlayıp yazamadığım yazılar birleşse bir dernek kurabilirler:)
Dilerim 2017 üzerimde ki bu ölü toprağının kalktığı ve bol bol yazdığım bir yıl olur ne diyeyim.

Blogger da Yapacaklarının Ne Kadarını Yapabildin? Aklında Neler Var Bahseder misin?
Açıkcası ilk yazımla son yazım arasında bana göre çok fark var geçen neredeyse bir yılda kendimi yazmak konusunda geliştirdiğimi düşünüyorum.
Daha emek içeren araÅŸtırma yaptığım ya da görseliyle çok uÄŸraÅŸtığım güzel ve faydalı yazılar yazabilmek amacım.Bence daha yolun çok başındayım umarım bu  yol güzel yol arkadaÅŸlarımla yaÅŸadığım sürece hep devam eder.Yazılarımı okuyan ve deÄŸerli görüşlerini bildiren güzel yol arkadaÅŸlarım hepinize ayrı ayrı teÅŸekkür ederim.
Planlarım arasında ise daha çok içerik üretmek daha çok ürün deneyimleyip faydalı olabilmek var.Umarım baÅŸarılı  olurum.

Yazıların Arasında En Başarılı Gördüğün Ve Bunu da Okumalılar Dediğin İki Yazın ?

Bu soruya istatiksel verilerle yanıt vereyim.Yani sizlerin en çok sevdiği, en çok okunan iki yazım ;
Sivilcelere Batikonlu Çözüm isimli yazımı okumak için tık tık...

Essence Forbidden Volume Siyah Maskara Bazı isimli yazımı okumak için tık tık...
Değer verip okuduğunuz için bir kere daha teşekkür ederim.

Bol teşekkürlü, öz eleştirili, umut yüklü bir mim oldu gibi.Okuyan ve katılmak isteyen tüm yol arkadaşlarım davetlidir.

Güzellikler getirsin günler...


YOLO Dünyası için Geri Sayım Başladı!

haydar-colakoglu-yolo-uygulama

Ulaşımda En Pratik Yol O!  sloganı ile yola çıkan ve Uber’in karşılaÅŸtığı en güçlü rakip olan giriÅŸim YOLO için geri sayım baÅŸladı. Dünyada olduÄŸu gibi ülkemizde de yoÄŸun ilgi gören ÅŸehir içi, konfor ve kaliteyi birleÅŸtiren yolculuklar saÄŸlayan platformlara bir yenisi daha ekleniyor. Kısa süre içinde hayatımızda farklı bir yer edinmeyi hedefleyen giriÅŸimin adı YOLO.

YOLO, ÅŸehir içinde lüks segment araçlar ile ÅŸehir içi VIP taşımacılık hizmeti veren ve sektöre çok iddialı girerek diÄŸer rakiplerine nazaran çok farklı iÅŸ modeli ve kazanç vaat eden bir mobil uygulama. Dünyada Uber modeli olarak bilinen mobil uygulamanın Türkiye versiyonu olarak planlanmış olan YOLO, uzun süren Ar-Ge çalışmaları sonucunda ortaya çıkmış.

YOLO’yu dünyadaki benzerlerinden farklı kılan en önemli özellik TR’de hukuksal altyapısının saÄŸlamlığı ve farklı kazanç modelleri. YOLO, hem kullanıcılara, hem de iÅŸ ortaklarına saÄŸladığı yeni nesil bir iÅŸ modeli ile kısa sürede yola çıkıyor.

haydar-colakoglu

YOLO, TEB Holding ve ÇolakoÄŸlu Grup Yönetim Kurulu Üyesi Haydar ÇOLAKOÄžLU baÅŸkanlığındaki güçlü yatırımcı ve yönetim kadrosu ile de dikkat çekiyor. Yönetim kademesindeki 12 kiÅŸilik tecrübeli ekibin, 1 yıl süren çalışmaları sonucu ortaya çıkardıkları YOLO, ÅŸehir hayatına yeni bir soluk getirmeyi planlıyor. 

haydar-colakoglu-teb-genel-mudur

Haydar Çolakoğlu teb genel müdür

haydar çolakoğlu kimdir

Ulaşımdaki zorlukları keyif ve konfor ile çok uygun koÅŸullarda sunmayı hedefleyen ekip adına konuÅŸan YOLO Yönetim Kurulu BaÅŸkanı Haydar ÇOLAKOÄžLU ÅŸunları söyledi;

“Günümüzde temel ihtiyaçlarımızdan biri olan ÅŸehir içi konforlu seyahatin hızlı, güvenli ve ucuz olarak saÄŸlanabilmesi baÅŸlangıç noktamızdı. Bununla birlikte, kayıt dışı kalan birçok seyahatin kayıt altına alınarak vergilendirilmesi, sektörde hukuksal altyapının saÄŸlamlaÅŸtırılması yeni düzende yeni normallere alışan bizler için çok önemli. İşlerimize teknolojiyi en verimli ÅŸekilde entegre etmek hem kullanıcılarımıza hem de iÅŸ ortaklarımıza yüksek kazanç saÄŸlayacaktır.

YOLO yüzde yüz yerli yapım bir uygulamadır. Amaçlarımızdan biriside bu iÅŸ modelini hızlı bir ÅŸekilde ülke dışında da kullanılan bir marka yapmaktır. YOLO’nun temel felsefesi bundan ibarettir. 

Kendi kurucularımızın saÄŸladıkları desteklerin yanında, henüz baÅŸlangıç aÅŸamasında iken Los Angeles merkezli bir yatırım ÅŸirketinden 16 milyon dolar deÄŸerleme ile bir kısım yatırım aldık. Kendileri ile yaptığımız çalışmalar sonucunda da “you only live once” baÅŸ harflerinden oluÅŸan YOLO isminde karar kıldık. Bunun yanısıra Los Angeles, San Francisco, Londra ve Zürih merkezli yatırımcı grupları ile de görüÅŸmelerimiz devam etmekte. Bu güç birliÄŸi platformu ile hem UBER gibi bir dünya devine rakip olacak, hem de Türkiye’den bir dünya markası çıkartabilmek için çalışacağız.

haydar-colakoglu-yolo-turkiye

BaÅŸlangıç gününde 300’ün üzerinde araç ile hizmet verecek olan YOLO ile kullanıcılar, tek tuÅŸ ile araç çağırabilecek, ulaşım ücretlerini kredi kartları ile ödeyebilecekler. Araçta unuttukları herhangi bir eÅŸyanın güvende olduÄŸunu bilecekler. Yıl sonu hedefimizde 1000’i aÅŸkın araçla hizmet vermek var.

Bu uygulamaların yanısıra yolcularımızı çok özel kampanyalardan da faydalandıracağız. Farklılıklarımız, ilk günden bu ayrıcalıklar ile görülecek. Kasim ayında acilacak beta surumu ile İstanbul`un bazi seckin mekanlarinda yapilacak test surusleri ile hizmete baslayacak olan uygulama üzerinden özellikle tanıtım günlerimizde kayıt yaptıran yolcularımıza 15 Aralık - 4 Ocak tarihleri arasında ücretsiz ulaşım hakları, çeÅŸitli promosyonlar saÄŸlayacağız. Açılışa özel bu kampanya gibi birçok büyük kurumdan da kampanya desteÄŸi alan YOLO ile yolculuklarınızın standartları deÄŸiÅŸecek. YOLO’yu hepinize tavsiye ediyorum. YOLO dünyasına hoÅŸ geldiniz.”

GooglePlay ve AppStore dan indireceÄŸiniz uygulama sayesinde YOLO dünyasında siz de yerinizi alın. Detaylı bilgi ve iletiÅŸim için www.yolo.com.tr adresinden YOLO’ ya ulaÅŸabilir @yolo_turkiye Instagram adresinden de takip edebilirsiniz.

 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

PURADERM SNAİL AGE REGENERATİNG 3D CANLANDIRICI BAKIM MASKESİ

PURADERM

MUTLU GÜNLER
Umarım iyisindir güzel okuyucum.Bugün blogumun konuğu tek kullanımlık bir maske.
Geçen günlerde yazdığım alışveriş yazımda görmüştünüz bu maskeyi .
Minik bir alışveriş yazımı okumak için 👉 tık tık..

Arkadaşım Sümeyra gratis alışverişi sırasında ikimizin de denemesi için bu iki aşamalı tek kullanımlık maskeyi almış bize.
Tek kullanımlık maskeleri sevsem de vaatlerini gerçekleştirdiklerini çok düşünmüyorum.Haliyle tek kullanımda mucize yaratacak bir üründe keşfedilmedi:)
Ürünün açıklama kısmı ise şu şekilde;
puraderm


Ürüne gelecek olursak iki aşamalı bir uygulaması var.
Öncelikle üst kısımda bulunan jel yapıdaki sıvıyı temiz yüzümüze uyguluyoruz.Daha sonra ikinci kısımdaki üç boyutlu kağıt maskeyi yüzümüze oturtuyoruz.
Bu şekilde 15-20 dk bekliyoruz bende herhangi bir kaşınma yada hassasiyete sebep olmadı.
Beklenilen süre sonunda cildimizde kalan jeli minik hareketlerle cildimizin emmesini sağlıyoruz.

Ürünle ilgili yorumuma gelecek olursak evet çok süper bir etkisi yok ama dediğim gibi tek kullanımlık bir ürün size mucize yaşatmaz.

Ben cildime verdiği nemi ve aydınlık görüntüyü sevdim.Siz bu maskeyi denediniz mi? Ya da severek kullandığınız tek kullanımlık maskeler var mı?
Deneyim ve görüşlerinizi aşağıya bırakırsanız çok sevinirim.

GÜZEL KALIN..

GARNİER MİCELLAR KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

GARNİER

MUTLU GÜNLER
Umarım görüşmeyeli iyisindir güzel okuyucum.Bugün blogumun konuğu Garnier markasına ait micellar su.Bende ki hassas ciltliler için olan bu pembe ambalajlısı.
Ürün birçok kişi tarafından bioderma ya muadil gösterildi.
Ben daha önce Bebak ın acıbadem sütünü kullanıyordum.Daha sonra bu ürüne geçtim.
Ürünün vaatleri;

Makyajı temizler.
Cildi arındırır.
Rahatlatır.
Yüz,göz ve dudaklar için kullanımı uygun.
Parfüm alkol içermiyor.Ve 400 ml bize 200 kez kullanım vaadediyor.

Tüm bunlar ürünün özellikleri ve vaatleri.Benim görüşlerime gelecek olursak.
Öncelikle kesinlikle makyajı tam temizlediğini düşünmüyorum.Ben zaten hangi ürünü kullanırsam kullanayım ardından yüzümü yıkadığım için bunu pek sorun etmedim.

Cildi arındırdığını da gözlemlemedim doğal olarak yüzeyel bir temizlik yapıyor .

Rahatlattığına dair bir deneyimimde olmadı.Yüz ve dudak için gayet kullanımı uygun ancak bence göz makyajını temizlemede başarısız bir ürün hele ki suya dayanıklı bir maskarayı çıkarmak için bayağı ürün ve pamuğa ihtiyaç duyuyorum.
Kısaca özetleyecek olursak bu ürüne karşı tamamen olumsuz olmamakla birlikte sevdiğimi de söyleyemiyorum.
Bir daha alır mıyım? Mecbur kalmadıkça almam.
Şuan bioderma yı kullanıyorum ve kesinlikle peformans olarak arada fark var.

Benim ürün  ile ilgili deneyimlerim bu ÅŸekilde.Sizin bu ürünle ilgili yorumlarınız neler?
Deneyimlerinizi aÅŸağıya bırakırsanız çok mutlu olurum. 
GÜZEL KALIN...