MİMLENDİM!

mim


MUTLU GÜNLER
Umarım görüşmeyeli iyisindir güzel okuyucum.Uzun zamandır hem instagramı hem de blogumu ihmal ettim.Hem ülkenin geçirdiği kötü günler hem yoğun çalışmam bu isteksizliğe neden oldu biraz.
İnstagramdan ve buradan severek takip ettiğim kalbi güzel 
Sisterella.blog beni çok güzel bir mime davet etmiş.Bana göre pek güzel geçmeyen bu yıla bu güzel mimle veda etmek istedim.Dilerim yeni yıl umutlarımızın ölmediği daha aydınlık daha yaşanılası şekilde geçer.

Gelelim sorulara:)

Kendini Nasıl Bir Blogger Olarak Görüyorsun?
Bu kısım biraz öz eleştiri içerecek gibi.Hep yazacak yazısı olan ama genelde yazamayan tembel bir bloggerım. Çok özendiğim ve belirli bir düzen içinde yazan arkadaşlarıma gıptayla bakıyorum.Hatta fotoğraflarını dahi hazırlayıp yazamadığım yazılar birleşse bir dernek kurabilirler:)
Dilerim 2017 üzerimde ki bu ölü toprağının kalktığı ve bol bol yazdığım bir yıl olur ne diyeyim.

Blogger da Yapacaklarının Ne Kadarını Yapabildin? Aklında Neler Var Bahseder misin?
Açıkcası ilk yazımla son yazım arasında bana göre çok fark var geçen neredeyse bir yılda kendimi yazmak konusunda geliştirdiğimi düşünüyorum.
Daha emek içeren araştırma yaptığım ya da görseliyle çok uğraştığım güzel ve faydalı yazılar yazabilmek amacım.Bence daha yolun çok başındayım umarım bu  yol güzel yol arkadaşlarımla yaşadığım sürece hep devam eder.Yazılarımı okuyan ve değerli görüşlerini bildiren güzel yol arkadaşlarım hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.
Planlarım arasında ise daha çok içerik üretmek daha çok ürün deneyimleyip faydalı olabilmek var.Umarım başarılı  olurum.

Yazıların Arasında En Başarılı Gördüğün Ve Bunu da Okumalılar Dediğin İki Yazın ?

Bu soruya istatiksel verilerle yanıt vereyim.Yani sizlerin en çok sevdiği, en çok okunan iki yazım ;
Sivilcelere Batikonlu Çözüm isimli yazımı okumak için tık tık...

Essence Forbidden Volume Siyah Maskara Bazı isimli yazımı okumak için tık tık...
Değer verip okuduğunuz için bir kere daha teşekkür ederim.

Bol teşekkürlü, öz eleştirili, umut yüklü bir mim oldu gibi.Okuyan ve katılmak isteyen tüm yol arkadaşlarım davetlidir.

Güzellikler getirsin günler...


YOLO Dünyası için Geri Sayım Başladı!

haydar-colakoglu-yolo-uygulama

Ulaşımda En Pratik Yol O!  sloganı ile yola çıkan ve Uber’in karşılaştığı en güçlü rakip olan girişim YOLO için geri sayım başladı. Dünyada olduğu gibi ülkemizde de yoğun ilgi gören şehir içi, konfor ve kaliteyi birleştiren yolculuklar sağlayan platformlara bir yenisi daha ekleniyor. Kısa süre içinde hayatımızda farklı bir yer edinmeyi hedefleyen girişimin adı YOLO.

YOLO, şehir içinde lüks segment araçlar ile şehir içi VIP taşımacılık hizmeti veren ve sektöre çok iddialı girerek diğer rakiplerine nazaran çok farklı iş modeli ve kazanç vaat eden bir mobil uygulama. Dünyada Uber modeli olarak bilinen mobil uygulamanın Türkiye versiyonu olarak planlanmış olan YOLO, uzun süren Ar-Ge çalışmaları sonucunda ortaya çıkmış.

YOLO’yu dünyadaki benzerlerinden farklı kılan en önemli özellik TR’de hukuksal altyapısının sağlamlığı ve farklı kazanç modelleri. YOLO, hem kullanıcılara, hem de iş ortaklarına sağladığı yeni nesil bir iş modeli ile kısa sürede yola çıkıyor.

haydar-colakoglu

YOLO, TEB Holding ve Çolakoğlu Grup Yönetim Kurulu Üyesi Haydar ÇOLAKOĞLU başkanlığındaki güçlü yatırımcı ve yönetim kadrosu ile de dikkat çekiyor. Yönetim kademesindeki 12 kişilik tecrübeli ekibin, 1 yıl süren çalışmaları sonucu ortaya çıkardıkları YOLO, şehir hayatına yeni bir soluk getirmeyi planlıyor. 

haydar-colakoglu-teb-genel-mudur

Haydar Çolakoğlu teb genel müdür

haydar çolakoğlu kimdir

Ulaşımdaki zorlukları keyif ve konfor ile çok uygun koşullarda sunmayı hedefleyen ekip adına konuşan YOLO Yönetim Kurulu Başkanı Haydar ÇOLAKOĞLU şunları söyledi;

“Günümüzde temel ihtiyaçlarımızdan biri olan şehir içi konforlu seyahatin hızlı, güvenli ve ucuz olarak sağlanabilmesi başlangıç noktamızdı. Bununla birlikte, kayıt dışı kalan birçok seyahatin kayıt altına alınarak vergilendirilmesi, sektörde hukuksal altyapının sağlamlaştırılması yeni düzende yeni normallere alışan bizler için çok önemli. İşlerimize teknolojiyi en verimli şekilde entegre etmek hem kullanıcılarımıza hem de iş ortaklarımıza yüksek kazanç sağlayacaktır.

YOLO yüzde yüz yerli yapım bir uygulamadır. Amaçlarımızdan biriside bu iş modelini hızlı bir şekilde ülke dışında da kullanılan bir marka yapmaktır. YOLO’nun temel felsefesi bundan ibarettir. 

Kendi kurucularımızın sağladıkları desteklerin yanında, henüz başlangıç aşamasında iken Los Angeles merkezli bir yatırım şirketinden 16 milyon dolar değerleme ile bir kısım yatırım aldık. Kendileri ile yaptığımız çalışmalar sonucunda da “you only live once” baş harflerinden oluşan YOLO isminde karar kıldık. Bunun yanısıra Los Angeles, San Francisco, Londra ve Zürih merkezli yatırımcı grupları ile de görüşmelerimiz devam etmekte. Bu güç birliği platformu ile hem UBER gibi bir dünya devine rakip olacak, hem de Türkiye’den bir dünya markası çıkartabilmek için çalışacağız.

haydar-colakoglu-yolo-turkiye

Başlangıç gününde 300’ün üzerinde araç ile hizmet verecek olan YOLO ile kullanıcılar, tek tuş ile araç çağırabilecek, ulaşım ücretlerini kredi kartları ile ödeyebilecekler. Araçta unuttukları herhangi bir eşyanın güvende olduğunu bilecekler. Yıl sonu hedefimizde 1000’i aşkın araçla hizmet vermek var.

Bu uygulamaların yanısıra yolcularımızı çok özel kampanyalardan da faydalandıracağız. Farklılıklarımız, ilk günden bu ayrıcalıklar ile görülecek. Kasim ayında acilacak beta surumu ile İstanbul`un bazi seckin mekanlarinda yapilacak test surusleri ile hizmete baslayacak olan uygulama üzerinden özellikle tanıtım günlerimizde kayıt yaptıran yolcularımıza 15 Aralık - 4 Ocak tarihleri arasında ücretsiz ulaşım hakları, çeşitli promosyonlar sağlayacağız. Açılışa özel bu kampanya gibi birçok büyük kurumdan da kampanya desteği alan YOLO ile yolculuklarınızın standartları değişecek. YOLO’yu hepinize tavsiye ediyorum. YOLO dünyasına hoş geldiniz.”

GooglePlay ve AppStore dan indireceğiniz uygulama sayesinde YOLO dünyasında siz de yerinizi alın. Detaylı bilgi ve iletişim için www.yolo.com.tr adresinden YOLO’ ya ulaşabilir @yolo_turkiye Instagram adresinden de takip edebilirsiniz.

 

Bir boomads advertorial içeriğidir.

PURADERM SNAİL AGE REGENERATİNG 3D CANLANDIRICI BAKIM MASKESİ

PURADERM

MUTLU GÜNLER
Umarım iyisindir güzel okuyucum.Bugün blogumun konuğu tek kullanımlık bir maske.
Geçen günlerde yazdığım alışveriş yazımda görmüştünüz bu maskeyi .
Minik bir alışveriş yazımı okumak için 👉 tık tık..

Arkadaşım Sümeyra gratis alışverişi sırasında ikimizin de denemesi için bu iki aşamalı tek kullanımlık maskeyi almış bize.
Tek kullanımlık maskeleri sevsem de vaatlerini gerçekleştirdiklerini çok düşünmüyorum.Haliyle tek kullanımda mucize yaratacak bir üründe keşfedilmedi:)
Ürünün açıklama kısmı ise şu şekilde;
puraderm


Ürüne gelecek olursak iki aşamalı bir uygulaması var.
Öncelikle üst kısımda bulunan jel yapıdaki sıvıyı temiz yüzümüze uyguluyoruz.Daha sonra ikinci kısımdaki üç boyutlu kağıt maskeyi yüzümüze oturtuyoruz.
Bu şekilde 15-20 dk bekliyoruz bende herhangi bir kaşınma yada hassasiyete sebep olmadı.
Beklenilen süre sonunda cildimizde kalan jeli minik hareketlerle cildimizin emmesini sağlıyoruz.

Ürünle ilgili yorumuma gelecek olursak evet çok süper bir etkisi yok ama dediğim gibi tek kullanımlık bir ürün size mucize yaşatmaz.

Ben cildime verdiği nemi ve aydınlık görüntüyü sevdim.Siz bu maskeyi denediniz mi? Ya da severek kullandığınız tek kullanımlık maskeler var mı?
Deneyim ve görüşlerinizi aşağıya bırakırsanız çok sevinirim.

GÜZEL KALIN..

GARNİER MİCELLAR KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU

GARNİER

MUTLU GÜNLER
Umarım görüşmeyeli iyisindir güzel okuyucum.Bugün blogumun konuğu Garnier markasına ait micellar su.Bende ki hassas ciltliler için olan bu pembe ambalajlısı.
Ürün birçok kişi tarafından bioderma ya muadil gösterildi.
Ben daha önce Bebak ın acıbadem sütünü kullanıyordum.Daha sonra bu ürüne geçtim.
Ürünün vaatleri;

Makyajı temizler.
Cildi arındırır.
Rahatlatır.
Yüz,göz ve dudaklar için kullanımı uygun.
Parfüm alkol içermiyor.Ve 400 ml bize 200 kez kullanım vaadediyor.

Tüm bunlar ürünün özellikleri ve vaatleri.Benim görüşlerime gelecek olursak.
Öncelikle kesinlikle makyajı tam temizlediğini düşünmüyorum.Ben zaten hangi ürünü kullanırsam kullanayım ardından yüzümü yıkadığım için bunu pek sorun etmedim.

Cildi arındırdığını da gözlemlemedim doğal olarak yüzeyel bir temizlik yapıyor .

Rahatlattığına dair bir deneyimimde olmadı.Yüz ve dudak için gayet kullanımı uygun ancak bence göz makyajını temizlemede başarısız bir ürün hele ki suya dayanıklı bir maskarayı çıkarmak için bayağı ürün ve pamuğa ihtiyaç duyuyorum.
Kısaca özetleyecek olursak bu ürüne karşı tamamen olumsuz olmamakla birlikte sevdiğimi de söyleyemiyorum.
Bir daha alır mıyım? Mecbur kalmadıkça almam.
Şuan bioderma yı kullanıyorum ve kesinlikle peformans olarak arada fark var.

Benim ürün  ile ilgili deneyimlerim bu şekilde.Sizin bu ürünle ilgili yorumlarınız neler?
Deneyimlerinizi aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum. 
GÜZEL KALIN...

MUTSUZLUĞA REÇETELER


Kış mevsimini iliklerimize kadar hissettiğimiz günlerdeyiz.Hal böyle olunca ruhumuzda bu durumdan olumsuz etkilenebiliyor.Özellikle ben bulutlu havalarda modu düşen insanlardanımdır.Hem şöyle bir silkelenip kendime gelmek için hem de ruhumuza güneş açtıracak maddelerle 'Depresif ruh halinden nasıl kurtuluruz? ' sorunsalına çözüm yollarıyla geldim :)






  • BİZ KADINLARIN EN SEVDİĞİ VE EN ETKİLİ ÇÖZÜMLERİN İLKİ ; ALIŞVERİŞŞ :) 



  • BU ZOR ZAMANLARI ATLATMANIZ DA EN BÜYÜK DESTEKÇİNİZ TABİİ Kİ DOSTLARINIZ VE SIMSICAK DOST SOHBETLERİ.





  • BİR SÜRE OLUMSUZ HER ŞEYE SAĞIR OLMAK BU RUH HALİNDEN KURTULMANIN DİĞER BİR YOLU.RUHUNUZA GÜNEŞ AÇTIRACAK MÜZİKLERİ LİSTENİZE EKLEMEYİ DE UNUTMAYIN!!



  • SİZİ BULUNDUĞUNUZ ORTAMDAN ALIP MUTLULUK ORMANLARINA IŞINLAYABİLECEK EN BASİT  YOL İSE OKUMAK.İNSANI OLUMSUZ RUH HALİNDEN UZAKLAŞTIRACAK EN KEYİFLİ YÖNTEM BENCE.YANINIZA KAHVE VE BATTANİYENİZİ ALMAYI UNUTMAYIN SAKIN :)






  • BAKIMLI OLMAK HER ZAMAN SİZİ ÖZ GÜVENLİ VE İYİ HİSSETTİRİR.O YÜZDEN HEMEN ŞİMDİ KALKIP O HEP DOLAPTA DURAN  AMA HİÇ KULLANMADIĞIN MASKELERİ KULLANMA VAKTİ!!



  • BİR HOBİ EDİNİN. BU RESİM ÇİZMEKTE OLABİLİR,ÖRGÜ ÖRMEKTE VEYA MUTFAKTA FARKLI TARİFLER DENEMEK.ZAMANIN NASIL GEÇTİĞİNİ ANLAMAYACAKSIN BİLE.ÜSTELİK ORTAYA ÇIKAN SONUÇ TA BONUSU :)




  • VE SON MADDE KENDİNİ NEREDE MUTLU HİSSEDİYORSAN ORAYA GİT.HİÇBİR MESAFE VEYA SORUN MUTLULUĞUNA ENGEL OLMASIN.






Hayat mutsuzluğa fırsat bırakılmayacak kadar kısa.Seni mutsuz eden şey neyse onu yok etmeye çabala.
Özlüyor musun? SARIL
Seviyor musun? SÖYLE
Bir şeyi gerçekten çok istiyorsan onun için çabalamaktan asla VAZGEÇME.
Kimse senden değerli değil insanların seni üzmesine İZİN VERME.
MUTLU OL. ŞARTLAR NE OLURSA OLSUN ÜMİTSİZLİĞE KAPILMA.



HAVUÇLU TARÇINLI KEK

HAVUCLU TARÇINLI KEK


MUTLU GÜNLER

Umarım iyisindir sevgili okuyucum.Bugün bloga uzun zamandır tarif eklemediğimi fark ettim.Ve bence soğuk havalara en çok yakışan  bir tarifi arşivime eklemek istedim.Bence siz benden de güzel yapıyorsunuzdur eminim.

Havuçlu tarçınlı kek için malzemeler;

3 yumurta
1 s.b şeker
Yarım s.b sıvı yağ
1 s.b süt
2,5 s.b un
1 paket vanilya
1 paket kabartma tozu
3 adet küçük boy havuç
1 su bardağı kırılmış ceviz
1 yemek kaşığı tarçın

Havuçlu tarçınlı kekin yapılışı;

Öncelikle havuçlar yıkanıp soyularak rendelenir.Derin bir kapta yumurta ve şeker mikser ile köpük köpük olana kadar iyice çırpılır.
Süt ve sıvı yağ eklenir.
Un, kabartma tozu ve vanilya elenerek eklenir.Malzemeler karıştırılıp içerisine havuç, ceviz, tarçın ilave edilir.
Karışım son kez ve yavaşça karıştırıldıktan sonra yağlanmış kalıba alınır.
Önceden ısıtılmış 160 derece fırında 30 dk pişirilir.

Benim havuçlu tarçınlı kekim🍰 ise bu şekilde oldu💁💁💁

CARROT CAKE

Bir kek tarifini daha 5 çayına yetiştirmenin gururuyla hepinizi çaya bekliyorum canlar💗💗

Deneyeceklere şimdiden afiyet olsun...



MİNİK BİR ALIŞVERİŞ




MUTLU GÜNLER
Umarım iyisindir güzel okuyucum.Ayın başından beri çok yoğun bir tempoda çalıştığım için buraları çok boşladım.
Bu aralar maalesef hayatım nöbet, eğitim, toplantı oldu.Kendime vakit ayıramadığım zamanlarda depresyona meyilim artıyor.
Klasik terazi:) Bende bu olumsuz havayı ve enerjiyi dağıtmak adına tabii ki alışveriş yaptım:)
Daha doğrusu arkadaşım Sümeyra online alışveriş yaparken güzel bir indirime rastlamış.Ve sonucunda ikimizinde uzun zamandır denemek istediğimiz ürünlerle ortak bir alışveriş yapmış olduk.

Aldığım ilk ürün Bioderma sensibio h2o micellar su

bioderma


Aldığım diğer ürün ise Bioderma sebium gel moussant yüz yıkama jeli.Yağlı ve karma ciltler için olan bu ürünü uzun süredir denemek istiyordum.

bioderma


İlk izlenim olarak ben sevdim diyebilirim iki ürünü de detaylı yazıları uygun bir süre deneyimledikten sonra burada detaylıca yazacağım. 

Ve son olarak canım Sümeyra mın hediyesi olan ve gratisler de satılan bu tek kullanımlık maskeyi de yazıma eklemek istedim.Belki watsons ta da vardır şuan net hatırlamıyorum açıkcası :)Merakla kullanacağım.Çok teşekkür ederim canım <3

puraderm

Benim yaptığım alışveriş bu şekildeydi.Sizler bu ürünleri kullandınız mı?
Yorum ve deneyimlerinizi aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum<3

GÜZEL KALIN..