AVON BERRY LOVE 4' LÜ GÖZ FARI

BERRY LOVE

MUTLU GÜNLER
Umarım iyisindir güzel okuyucum.Bugün blogumun konuÄŸu Avon markasına ait olan bu dörtlü far paleti  'Berry Love' 
Yaklaşık bir yıl önce katalogda görüp renkleri hoşuma gidince sipariş vermiştim.Ve açıkcası ürünü bu kadar seveceğimi de tahmin etmemiştim.
Palet aynalı ve güzel bir ambalaja sahip.Niye bilmiyorum ama bu tarz ürünlerde ayna olması benim çok hoşuma giden bir detay.
Palette dört renk mevcut.Ve renkler kolay dumanlı göz makyajı yapabilmeniz adına numaralandırılmış.
Tabii ki siz ister tek rengi kullanırsınız dilerseniz de dört rengi de kullanarak dumanlı göz makyajınızı tamamlarsınız.

Farların yapısı gayet yumuşak ve pigmentasyonları başarılı.Tozutma sorunu var ama ben çok sorun etmiyorum o konuyu beni çok rahatsız etmediği sürece.
Kalıcılığı ise orta seviyede diyebilirim.Ben mutlaka baz uygulayarak kullandığım için bazsız kullanım hakkında bir şey söyleyemesem de bazla kalıcılığı bence orta derecede.

Gelelim renklerin duruÅŸuna;

BERRY LOVE


Kısacası benim severek kullandığım bir ürün.Fiyatı kampanyalara göre deÄŸiÅŸebiliyor.Ben yanılmıyorsam 15 tl civarında bir fiyata almıştım.Bana göre indirimde iken  ÅŸans verilebilir bir ürün.
Benim ürünle ilgili deneyimlerim bu şekilde.Görüş ve yorumlarınızı aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.

GÜZEL KALIN...



ESSENCE 05 DARE TO BE NUDE RUJ YORUMLARIM

ESSENCE

MUTLU GÜNLER
Umarım iyisindir güzel okuyucum.Hasta yatağımda yatsam da boş durmak içimden gelmedi.Ne zamandır bekleyen yazımı yazmak istedim.Bugün blogumun konuğu Essence in 05 numaralı Dare To Be Nude isimli ruju.
Açıkcası elimde bu markaya ait tek ruj bu.Niye bilmiyorum ama bu markanın rujları pek ilgimi çekmiyor belki de sebebi bu ruj.Çok kötü bir özellik ama ön yargım oluştumu bunu kırmamda zor oluyor.
Nude ruj arayışında olduÄŸum bir gün bu ruja rastlamıştım ve hiçbir tester a bakmadan  yada araÅŸtırma yapmadan ruju aldım.
Rujun rengini deneyip gördüğümde ise biraz pişmanlık duydum açıkcası. Benim ten rengime bazı nude rujlar o kadar yakışmıyor ki.
En yakışmayanların başında bu rujda yer alıyor maalesef.
Kahve alt tonlu bir nude rengi olan ruju ÅŸu ÅŸekilde göstereyim 
efendim;

essence


Benim beyaz tenimde duruşunu ben pek sevemedim. Hastaymışım gibi görünmeme sebep olan bir renk.Ancak bence daha koyu ten rengine sahip olan kişilere daha çok yakışacağını düşünüyorum.
Kalıcılığı orta seviyede kremsi bir yapısı var ve dudakları kurutmuyor. Ambalajı da güzel bence dayanıklı ve akma bulaşma vs gibi bir sorun yaşamadım.Fiyatı yanılmıyorsam 7 tl civarındaydı.
Benim rujla ilgili deneyimlerim bu şekilde.Bu markaya ait önerebileceğiniz rujlar var ise yorum kısmına bırakabilirsiniz.Belki bende ön yargımı kırıp bir şans verebilirim tekrar.
Vaktinizi ayırıp okuduğunuz için teşekkür ederim.

GÜZEL KALIN..

MİMLENDİM - HAYALLERİMİZ VE BİZ

Merinin Blogu

MUTLU GÜNLER

İnstagramdan ve blogundan severek takip ettiğim Meryem beni bir mime davet etmiş.Bende severek bu daveti kabul ettim.
Meryem in yazısına ulaşmak için tık tık..

Hayal kurmaktan hoşlandığınız yer ve zaman dilimi var mı?

Belirli bir zaman yok  ama hayal kurmayı en sevdiÄŸim zamanlar uyumadan önceki zaman dilimi galiba.Mutlu hayaller ponçik rüyalar getirir deÄŸil mi?

En çok neyin hayalini kurarsın?

Aslında bu soru için ayrı bir yazı daha yazabilirim galiba:)
İtalya ya gittiğimi, devamlı yeni yerler keşfettiğimi, yazdığım yazıların birçok kişi tarafından okunduğunu, gerçekten sevdiğim bir işimin olduğunu, farklı bir şehirde yaşadığımı, yeni insanlar ve yeni arkadaşlar edinebildiğim bir işimin olduğunu, mutlu bir yuvamın olduğunu, bir sürü kedimin olduğunu.. Bakın daha uzatabilirim :) Ama bu kadar karmaşık hayal sizi boğabilir.

Şimdiye kadar çok hayalinizi gerçekleştirdiniz mi?

Evet gerçekleştirdiğim hayallerim oldu.Ama hala ve sürekli gerçekleşmesini istediğim hayallerim hep
 vardı.Hepte olmalı bence insanın hayal kurmayı unutması benim için kötü bir ÅŸey.Hayal etmekten vazgeçtiÄŸimiz an  bir ÅŸeyleri baÅŸarmak isteÄŸimiz ve baÅŸarılarımız giderek azalıyor.Bu durum hayatım da tecrübeyle sabit.İnsan hayal ettiÄŸi ÅŸeyin peÅŸinden koÅŸtuÄŸu sürece her zaman umutlu ve pozitif bir ruh haline sahip oluyor.

Henüz gerçekleşmemiş ama ille de gerçekleşecek dediğiniz bir hayaliniz var mı?

Bu kadar büyük konuşmak beni biraz korkutuyor aslında ama:)Yaptığım işte her zaman daha başarılı olacağıma ve bütün hayatım boyunca mutlu, gelecekten her zaman umutlu bir insan olacağıma inanıyorum.
Hep hayalim olan çocuk kalabilmek.Ben inanıyorum her zaman hayal kuran, ne şart içinde olursa olsun umut etmekten vazgeçmeyen ve yaşlanıp saçlarım pamuk gibi olsa bile oturup torunlarımla çizgi film izleyen bir kız çocuğu olarak kalacağım.Nefes aldıkça hayallerimde hep benimle olacaklar.
Ve ekleyeyim bazı hayallerimiz gerçekleşmese bile güzeller.Yeter ki biz hayal etmenin ve gerçek olması için dua etmenin masum büyüsünü kaybetmeyelim.

Buraya kadar okuduysanız ne mutlu bana.Daveti için Meryem e teÅŸekkür ediyorum. 
Bende aşağıya eklediğim ballarımı davet ediyorum.




RIMMEL LONDON MOISTURE RENEW LIPSTICKS - RUJ İNCELEMESİ


RİMMEL LONDON


MUTLU GÜNLER
Bugün blogumun konuğu Rimmel London un Moısture Renew Lıpstıcks serisi.Seriye ait elimde üç renk var.Ve bu üç rengi tek yazıda birleştireyim istedim.
Öncelikle Londra dan bu tatlı rujları bana yollayan Ceylan a teşekkür ederim<3

Gelelim rujlara ve yapılarına.Bu seri ülkemizde hala satışta mı bir fikrim yok ancak gerek bloglar da gerek ise instagram da pek rastladığımı söyleyemem.

Ambalajlarının kalitesi orta düzeyde diyebilirim.En azından  Wet n Wild ın rujları gibi bulaÅŸma ambalajı ve çevreyi kirletme vs gibi bir sorunu yok.

Yapıları mat değil tam aksine en az lip balmlar kadar nem veren yapıdalar.Yapış yapış bir his bırakmıyorlar.
Kalıcılıkları orta seviyede diyebiliriz.Zaman zaman çizgilere dolma yapabiliyor.

Gelelim renklere;

nude delight
NUDE DELİGHT

Kesinlikle kullanamadığım bir nude tonu.Genel olarak kendime maalesef  bu tarz nude renkleri yakıştıramıyorum.Çünkü olduÄŸumdan daha soluk ve hasta görünmeme sebep olabiliyor.Ama koyu göz makyajlarına çok yakışacağına eminim.

vintage pink
VİNTAGE PİNK

Vintage pink ise soğuk alt tonlu daha çok mora çalan bir pembe tonu:)
Çok değişik renk anlatırım söylemediysem uyarayım:)






Amethyst Shımmer ise diÄŸer iki renge göre farklı olarak minik ışıltılar içeriyor ama çok rahatsız edici seviyede deÄŸil.Buda soÄŸuk tonlu bir pembe.Golden rose un  240 numarasını anımsatıyor biraz renk olarak.

Benim rujlarla ilgili deneyimlerim bu şekilde.Siz bu seriden ürün deneyimlediniz mi?
Görüş ve yorumlarınızı aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.

GÜZEL KALIN...







GOLDEN ROSE MATTE LIPSTICK CRAYON 11

golden rose

MUTLU GÜNLER
Umarım iyisindir güzel okuyucum.Bugün blogumun konuğu Golden Rose markasına ait bu mat kalem ruj.
Golden Rose bence son yıllarda en parlak dönemi yaşıyor.En popüler ürünlerinin başında da gerek yapısı gerekse renkleriyle çoğumuzun hayran olduğu mat rujları geliyor.

Mat rujların dört rengi bende mevcut ve gerçekten bayılarak kullanıyorum.Mat kalem rujlarına ise markette rastlayıp 11 numarasını çok severek almıştım.

Yapısı yumuşacık ve surumu kolay olan bu rujlar dudakların kurumasını engellerken bir yandan mat görünüme ulaşmamızı sağlıyor.Kremsi bir matlık bu tabii ki bunun sonucu olarak kalıcılığı diğer mat rujlarına oranla bir tık daha az bence.Ama bu durum çok sorun değil benim için.

Benim sorun ettiğim ve sevmediğim kısmı ise kalem şeklinde olan rujun asansörlü bir yapıya sahip olmaması.
Evet çoğu arkadaş gibi bende arka kısmını açıp bir pamuklu çubuk ile iterek yeni ürünün gelmesini sağlıyorum ama bu kullanımı pratik bulmuyorum.

Kalem açacağı ile açtığımda ise ürün israfı yapıyorum galiba ben beceriksizim.

Öteki yandan gelelim rengine.Rengi günlük kullanıma çok uygun tatlı bir gül kurusu. Bende ki duruşu ise tam olarak şöyle;

golden rose

Benim ürünle ilgili deneyimlerim bu şekilde.Siz bu seri hakkında ne düşünüyorsunuz?
Görüş ve yorumlarınızı aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.

GÜZEL KALIN...





CİTRONELLA YAĞI

HUNCALİFE


MUTLU GÜNLER
Umarım iyisindir güzel okuyucum.Bugün blogumun konuğu biraz farklı bir ürün.Geçen aylarda yaz başı huncalife kataloğunda farklı bir ürün görüp yaz aylarında işime yarayacağını düşünerek sipariş etmiştim. Açıkcası daha önce duymadığım ve vaatleriyle ilgi çekici olan bu yağ için biraz araştırma yaptım.

CITRONELLA YAĞI NE İÇİN KULLANILIR?

İçeriğinde ki bileşenler dolayısıyla citronella yağı sinekler, böcekler ve keneler için doğal sineksavar olarak kullanılmakta.

Antiseptik özelliği dolayısıyla sabun ve ilaç sanayinde sıkça kullanılan citronella yağının kas ağrısı, depresyon, baş ağrısı, adet sancısı gibi rahatsızlıklara da faydası olduğu bilinmekte.
Ama tabii ki bu durumlar için kullanmadan önce mutlaka doktorunuza başvurmanız gerekiyor.
Ben yağı bütün yaz sineklerden korunmak için kullandım ve kesinlikle bayıldımm.

huncalife

Uygulamak istediğimde temiz ve kuru cildime birkaç damla damlatıp masajla dağıtıyorum.
İki ve üç saate kadar sizi sineklerden koruyor.
Bir başka kullanım şeklim ise, sinek ve böcek ısırığı sonrasında oluşan kızarıklık ve kaşıntıyı kesmekte gayet başarılı.
İçeriği ise şu şekilde;

huncalife

Kokusu herkesin sevebileceği türde bir koku değil bu konuda uyarmalıyım.Ben bütün yaz severek kullandım.Eğer bu tarz bir ürün arayışınız var ise şans verilebilir.
Fiyatı yanılmıyorsam 30 tl civarında olmalıydı.Alalı epey olduğu için net hatırlayamıyorum.
Yorum ve görüşlerinizi aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.

GÜZEL KALIN..



NIVEA SiLK MOUSSE BANYO KÖPÜĞÜ

NIVEA
NIVEA SİLK  MOUSSE

MUTLU GÜNLER

Umarım görüşmeyeli iyisindir güzel okuyucum.Yaklaşık iki ay kadar  Ã¶nce bildiÄŸim kadarıyla Nıvea nın yeni çıkardığı bu banyo köpüğünü  merak edip denemek için almıştım.
Aslında duş jeli kullanmayı pek seven biri değilim.Yada durulanan saç kremi vs.
Kısaca duş boyunca beni oyalacak ürünlere pek tahammulum olmuyor.Çünkü rahatsızlığım sebebiyle buharlı ve kapalı ortam beni biraz darlıyor açıkcası.
Watsons' ta rafta bu ürünü gördüğümde ise neden olmasın dedim ve bir şans vermek istedim.
Açıkcası itiraf etmek gerekirse o klasik ve bana göre muhteşem olan Nıvea kokusu da biraz cazip gelmedi değil.
Şu garip dünyada en garip zaafım da Nıvea kokusuna ya diyecek bir şey bulamıyorum kendime
:):)
Ürün ile ilgili yorumlarıma gelecek olursak:

Kesinlikle pratik bir ürün uğraştırmıyor ve bu size zaman kazandırıyor.

Köpüğün kıvamını çok sevdim  kremsi ve yoÄŸun yapıda .

Kokusu benim için mükemmel klasik Nıvea kokuyor daha ne isterim zaten:)

Ekstra bir nem sağladığını söyleyemem standart bir duş jelinin sağladığı nemi sağlıyor bence.

Kokusunun biraz daha kalıcı olmasını çok isterdim ama maalesef o konuda beni biraz üzdü ürün:/

nıvea

İlk defa bir duÅŸta vücut ürününü bu kadar sevdim.Çünkü ihtiyaçlarıma yönelik  tarafları var ve benim için diÄŸer ürünlere göre artıları fazla.

nıvea

Ürün 200 ml ve fiyatı 15 tl civarında diye hatırlıyorum.Eğer bu tarz bir ürün arayışındaysanız bence şans verilebilir.
Benim ürünle ilgili görüşlerim bu şekildeydi.Aşağı kısıma yorum ve fikirlerinizi bırakırsanız çok mutlu olurum.

GÜZEL KALIN...