MUTLU GÜNLER
Mutlu günler güzel okuyucum umarım iyisindir.Koskoca yaz geçti ama ben yazısını yazmaya bugün fırsat bulabildim.Konu güneş kremi.
Bu yıl çok kararlı bir şekilde yaz başı artık cilt tipime ve gönlüme uygun bir güneş kremi bulmak için kolları sıvadım.
Evet kolları sıvadım:) Çünkü yaşayan bilir çok sıkıntılı bir durum.
Hele benim ki gibi karma bir cilde sahipseniz aradığınız özellikte bir krem bulmak zorlaşıyor.Çünkü piyasada ki pek çok ürün kalın yapılı.
Araştırdığım dönem iki seçenek arasında kalıp en son La Roche Posay Anthelios XL ta karar kıldım.
Aradığım ilk özellik hafif yapılı olması ve yüzümde bir tabaka oluşturmamasıydı.Ürünü eczanelerden veya internet sitelerinden temin edebiliyorsunuz.Ürünün ambalajı üzerindeki açıklamalar şu şekilde.
Size ürün ile ilgili düşüncelerimden biraz bahsedecek olursam;
Karma, karmadan yağlıya dönük ciltler ve sivilceye müsait ciltler için uygun.
Yüksek oranda UVA/UVB korumasına sahip.
Ciltte yağlanmaya sebep olmayan, yapış yapış ağır bir his bırakmayan,ciltte beyaz bir tabaka ve görüntüye sebep olmayan hafif bir yapıya sahip.
Ben kullandığım süre boyunca üründen kaynaklı bir sivilce sorunu yaşamadım.
Suya, kuma ve tere karşı dayanıklı.
Dermatolojik olarak test edilmiş, parfüm, paraben içermiyor.
Yapısı görüntü itibariyle bu şekilde.Eğer sizde benim gibi karma veya yağlıya dönük karma bir cilde sahipseniz ürünü severek kullanabileceğinizi düşünüyorum.
Ben eczaneden 55 tl gibi bir fiyata almıştım.Aldığınız siteye veya eczaneye göre 5-10 tl fiyat farklılığı gösterebiliyor. Artık güneş kremi konusunda başka maceraya gireceğimi düşünmüyorum.Biz yola beraber devam edeceğiz.
Peki sizin favori güneş kreminiz hangisi? Yorumlarınızı ve fikrinizi aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...
MUTLU GÜNLER
Son günlerde gerek instagram da gerek başka sosyal mecralarda çok sık aşure paylaşımları gören Merve kişisi bugün soluğu markette aldı:):)
Ben de isterdim tabii ki koca tencere yapayım ama aşırı yetenekli kişiliğimle onca malzemeyi mahvetmekten korktum birazcık..
Ama inanın DR.Oetker öyle bir ürün yapmış ki kendinizi kırk yıllık ev hanımları gibi yetenekli hissediyorsunuz:)
Hem pratik hem lezzetli bu tarif için gerekli olan malzemeler ise;
Sadece su ve süt gerekli ancak siz isterseniz dışarıdan ekstra meyve vs. ekleyebilirsiniz.Ben 1 buçuk sb. süt ve 2 sb. su ile karışımı hazırladım ve ekstra olarak 1 çorba kaşığı gül suyu ekledim tarife.
Paketin içeriği ise şu şekilde;
Biraz korkarak ve çokça merakla sonucu bekledim vee...
Biz ailecek tadını çok sevdik.Eğer pratik tarifleri seviyorsanız bence mutlaka bu ürüne şans vermelisiniz.
Fiyatı 2.50 tl.
MUTLU GÜNLER
Umarım görüşmeyeli iyisindir güzel okuyucum.Bugün blogda minik ama herkesin gözdesi olmuş bir konuk ağırlayacağım.
Wet n Wild ülkemize geldiği günden beri şüphesiz çok talep gören ve sevilen bir marka oldu.Gerçekten bazı ürünlerini indirim zamanı bulmayı geçtim normal zamanlarda bile raflarda göremiyoruz.
Markanın tekli farlarından olan Brulee rengi ise bir dönem çok konuşuldu ve karaborsaydı.
Her zaman far kullanmayan,günlük makyaj da far sevmeyen kişilerin bile seveceğini düşündüğüm bu rengi ben küçük bir Gratis şubesinde denk gelince hemen kaptım tabii ki.
Farın özelliklerine gelecek olursak;
- Kesinlikle ışıltı içemiyor ve mat yapılı.
- Pigmetasyonu çok başarılı.
- Göz kapağında ki damarlı görünümü ve renk eşitsizliklerini nötrlemede performansı çok iyi.
- Çok yumuşak yapılı ve uygulaması gayet kolay.
- Baz olarak kullanımda başarılı.
- Ekstra far bazı kullanılarak uygulandığında kalıcılığının daha da arttığını söyleyebilirim.
- Biraz fazla tozutabiliyor ama bence bu büyük bir sorun değil.
- Ambalajı bana göre biraz kullanışsız.
Genel olarak bakarsak ben de herkes gibi severek kullanıyorum.Eğer bu tarz bir tekli far arayışındaysanız kesinlikle bakmanızı tavsiye ederim.
Son olarak fiyatı 7 tl civarındaydı.Hatta indirimde 3 tl gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz.
MUTLU GÜNLER
Umarım günün güzel geçiyordur sevgili okuyucu.Bugün blogumun konuğu bu tatlı mı tatlı oje olacak. Watsons ta gezinirken rengi çok dikkatimi çekmişti ve kaptığım gibi kasaya gittim.
İçinde minik ışıltılar olan, çok tatlı bir pembe rengi.Çoğu ojede olduğu gibi bu ojede de ilk katta istediğim rengi elde edemedim.
Ama tabii yılmıyoruz değil mi? :)
İki katta yukarıda ki gibi istediğim renge ulaşıyorum.Kalıcılığına gelecek olursak.Çoğu ojeye göre kalıcılığı fazla diyebilirim.En azından top coat uygulamadan tırnaklarım da 3 gün durduğunu biliyorum.
Gelelim fırça yapısına.Aslında pek ince fırça seven birisi değilim.Uygulama kolaylığı açısından dolayı bana kalın fırçalar daha pratik geliyor.Uygularken dalgalanma fırça izi kalması gibi bir sorun da yaşamadım.
Kısaca ben her yönüyle sevdim.Hatta bir kaç renk daha aklımda ilk fırsatta onlara da bakacağım.
Siz de favori ojelerinizin numara ve markalarını aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum.
MUTLU GÜNLER
Yakın zamanda denediğim ve hepimizin çok sevdiği tarifi bloguma da eklemek istedim.Ayrıca resmi eklediğimde de instagramdan çokça tarifini soran olduğu için burada da bir kayıtı olsun istedim.
Gelelim bu ponçik kek için gerekli malzemelere;
3 Yumurta
1 s.b Åžeker
1 s.b Soğuk süzülmüş çay
1 Tatlı kaşığı tarçın
2 Tatlı kaşığı sade nescafe
1 Paket kakao
1 s.b Sıvı yağ
3 s.b Un
1 Paket vanilin
1 Paket kabartma tozu
Yapılışı;
Yumurtalar ve şekerler çırpılır.Çay, tarçın, nescafe, kakao, sıvı yağ eklenir.İyice karıştırılıp karışım homojen hale getirilir.
Un ve kabartma tozu elenerek eklenir. Vanilin de karışıma eklenerek karıştırmaya devam edilir.Ben minik karton kalıplara karışımı döktüm. Siz dilerseniz büyük kek kalıplarına da dökebilirsiniz.
170 derece fırında 20 dakika pişirilir.
Ben sonuçtan çok memnunum.
Sizde bunun gibi severek yaptığınız ve denediğiniz tarifleri aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.
TATLI GÜNLER
Bu yıl 43.’sü düzenlenecek olan Pantene Altın Kelebek Ödülleri’nde televizyon ve müzik dünyasının yıldızları sizin vereceÄŸiniz oylarla parlıyor. Oylamaya katılarak sevdiÄŸi sanatçıları ödüle bir adım daha yaklaÅŸtırdıktan sonra güçlü ve saÄŸlıklı görünen saçlarıyla fotoÄŸrafını paylaÅŸan 10 kiÅŸi, ayrıca geceye katılarak benzersiz deneyimler yaÅŸama fırsatı yakalıyor.

Bu yıl 43.'sü gerçekleÅŸecek Türkiye’nin en prestijli ödül töreni “Pantene Altın Kelebek Ödülleri” için oylamada son hafta! SevdiÄŸi sanatçıları oylarıyla destekleyenler arasından seçilecek 10 kiÅŸi ayrıca geceye Pantene’le hazırlanacak, kırmızı halıda sevdiÄŸi sanatçılarla tanışma fırsatı kazanacak.
Türkiye’nin sevilen yıldızlarını bir araya getiren “Pantene Altın Kelebek” ödül töreni heyecanına katılmak çok kolay. En sevdiÄŸi sanatçılara oy verdikten sonra güçlü ve saÄŸlıklı görünen saçlarıyla fotoÄŸrafını paylaÅŸan katılımcılar, ödül gecesinde benzersiz deneyimler yaÅŸama ÅŸansı yakalayacak. Seçilecek 10 kiÅŸi geceye Pantene’le hazırlanacak, alanında uzman kiÅŸilerden tavsiyeler alarak kırmızı halıda parlayan saçlarıyla yürüyecek.
Oylamaya katılmak ve gecenin yıldızı olmaya hak kazanmak için: http://www.pantenealtinkelebekodulleri.com/
Sosyal medyada #PanteneAltinKelebek etiketini ve Pantene Türkiye Instagram ve Youtube sayfalarını takipte kalın!



Bir boomads advertorial içeriğidir.
MUTLU GÜNLER
Blogumun güzel ziyaretçisi umarım güzel bir gün geçiriyorsundur. Bugün sizlere uzun zamandır benimle olan ve bolca deneyimleme şansımın olduğu bu likit allıktan bahsedeceğim.Bildiğim kadarıyla maalesef Rimmel London un bu seri krem allığı ülkemizde yok.
Bana taa Londra dan bu sevimli ve güzel allığı yollayan ve tanışmamı sağlayan güzel kalpli Ceylan a çok teşekkür ederim.
Gelelim ürüne ve gözlemlerime.Öncelikle 14 ml lik minik bir ambalaja sahip.
Ambalajı bence böyle krem formda bir ürün için en uygun tipte.Yani hijyenik toz, tüy vs. bulaşma riski en aza iniyor böylece.
Kremsi ve likit yapısı uygulamayı çok kolay bir hale getiriyor.
Bu ürünün yapısı ve doğal rengi benim krem allıklara karşı olan gereksiz korkumu yendi diyebilirim.
İlk etapta rengi çok fazla yoğun ve koyu gelse de doğru ve güzel şekilde dağıttığınızda çok doğal bir görünüm elde ediyorsunuz.
Ben en çok parmaklarımla uygulamayı seviyorum.Ama siz fırça veya sünger yardımıyla da uygulayabilirsiniz.Kalıcılığı ise 4-5 saat kadar cildimde kaldığını biliyorum uyguladıktan sonra bence biraz cilt yapısına da bağlı.
Ve gelelim bende ki 001 Pop of Pink rengine;
Umarım gününüz bu sevimli allık gibi renkli ve tatlı geçer.Soru ve yorumlarınızı aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...