MUTLU GÜNLER
Uzun aralar vererek blogu ihmal ediyorum.Bu yüzden içim hiç rahat değil aslında.Ama buraya yazmak her zaman kendimi iyi hissettiriyor.
Bugün ilk kez bir tarifi denedim ve ailecek hepimiz beğenince bloga tarifini eklemek istedim.
Sağlıklı kurabiyeler yapmak için gerekli malzemeler;
-2 Su bardağı yulaf ezmesi
-2 Adet muz
-2 Çay kaşığı kabartma tozu
-2 Adet yumurta akı
-İsteğe bağlı ve istediğiniz miktarda badem, tarçın,bal,pekmez vs..
Ben çiğ badem ve bal kullandım.
Karışıma önce yumurta aklarıyla muzları aynı kapta püre haline getirerek başlıyoruz.Elde ettiğimiz püreye yulafı, kabartma tozunu ve diğer eklemek istediğimiz malzemeleri katıyoruz.Ben bal ve badem ekledim. Ve birazda tarçın.
Tüm malzemeleri karıştırdıktan sonra karışımdan cevizden biraz büyük parçalar alıp elimizle hafif yassılaştıralım.
Yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine kurabiyelerimizi dizelim ve önceden ısıttığımız 180 derece fırında 20-25 dk kadar pişirelim.
Benim kurabiyelerim bu ÅŸekilde oldu ,
Umarım sizde bu kolay ve sağlıklı tarifi deneyip seversiniz.
SAÄžLIKLI KALIN..
MUTLU GÜNLER
Bugün size uygun fiyatlı favori rimelimden bahsetmek istiyorum.
Geçen yıl market alışverişim sırasında denk gelmiştim golden rose un bu cat walk maskarasına.Ve bir şans vermek için aldım.
Özellikle waterproof rimellerden bu ara bir bıkmışlık hali söz konusu bende.Zaten az olan kirpiklerimi waterproof rimeli çıkarmak için kaybettiğimi hissediyorum .
Golden rose un bu rimeli ise tam bir günlük rimel.Verdiği hacim ve uzunluk benim cansız ve az olan kirpiklerimde bile başarılı.
Ben tek kat rimel kullanmayı sevmediğim için ya öncesinde baz kullanıp uyguluyorum.Ya da iki yada üç kat olacak şekilde uyguluyorum.Gün sonuna doğru ufak dökülmeler olsa da benim açımdan sorun olmuyor.
Çünkü yaz aylarında çok fazla makyaj yapmıyorum veya yapsam bile makyajla uzun süre kalmıyorum.
Fırça yapısı ise şu şekilde;
Fırça yapısı sayesinde en dipteki kirpiklere bile ulaşabiliyorum.Ben denk geldikçe alıp yedekliyorum. Fiyatı yanılmıyorsam 7 tl civarındaydı.Benim rimelle ilgili görüşlerim bu şekilde.
Aşağıya yorum ve önerilerinizi bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL GÜNLER...
MUTLU GÜNLER
Kavurucu sıcak ve Ramazan ayı bir araya gelince devamlı bir buhran hali içindeyim.
Dolapta uzun süredir tüketilmeyen şeftalileri görünce ise aklıma çok severek tükettiğim ice tea yapma fikri geldi.
Umarım yazımı iftardan önce yetiştiririm.Hazırlaması ve malzemeleri ise çok basit.
Hem sağlıklı hem serin hem ev yapımı daha ne olsun değil mi?
MALZEMELER
3 Adet Åžeftali
7 Su Bardağı Su
1 Su Bardağı Şeker
2 Su Bardağı Demlenmiş çay
1 Çay Kaşığı limon tuzu
YAPILIÅžI
Soyup doğradığımız şeftalileri ve şekeri tencereye alıp 7 su bardağı suyu ekliyoruz.Kaynamaya başladıktan sonra içine limon tuzunu da ekleyip 15 dk kadar kaynatıyoruz.
Diğer taraftaysa sevdiğiniz dem oranında demlediğimiz iki su bardağı çayı karışımı saklayacağımız kaba koyuyoruz.Ben bergamot aromalı sevdiğim için ekstra bergamotlu bardak poşeti de demliğe attım.
Süzüp kaba koyduğumuz çayın üzerine yine süzerek şeftali suyunu ekliyoruz.
Ve bitti.
Sıcaklığı geçtikten sonra karışımı dolaba kaldırıp servise hazır şekilde bekletebiliriz.
Tadı ise mükemmel siz isterseniz esmer şeker kullanabilir yada şeker miktarını azaltıp artırabilirsiniz.
Lipton benden korksun artık:)
MUTLU GÜNLER
Bugün blogumun konuğu biodermanın sebium pore refiner isimli gözenekli görünümü azaltmaya yardımcı bu bakım kremi olacak.
Maalesef karma cilde sahip olmanın getirdiği t bölgemde özellikle yanak kısmımda gözenek sorunu olan birisiyim.
Ve ürünü anlatmadan önce bilgim ve deneyimim doğrultusunda söylemem gerekir ki gözenek sorunu ne bir kremle ne de bir işlemle tamamen yok olacak bir sorun değil.Ben kullandığım ürünler ve tecrübelerim sonucunda şu sonuca ulaştım.
Benim cilt tipim bu şekilde esas olan doğru uygulamalar ve ürünlerle bu görüntüyü en aza indirip cildimi temiz tutarak siyah nokta vs. oluşumunu minimuma indirebilmek.
Gelelim kreme ve etkilerine.Yapısı çok güzel ve kolay uygulanabiliyor.Ben sadece sorunlu bölgelere uyguladım.Uygulamadan sonra cilde mat bir görünüm ve kadifemsi bir his kazandiriyor. Gözenekli görünümü azaltıyor.
Özellikle makyaj öncesi kullanımında çok sevdim. Çünkü kremin üzerine uygulanan fondöten, pudra, bb krem gibi ürünlerin ciltte duruşu mükemmel oluyor ve pürüzsüz bir cilt görüntüsü elde ediyorsunuz.Yağlanma süresini uzatıyor.Özellikle yaz aylarında tam ihtiyacım olan ürün.
Düzenli kullanımında daha da olumlu etkiler alınabileceğini düşündüğüm işini iyi yapan bu ürüne gerçekten şans verilmeli.
Ben sırf makyaj bazı olarak yarattığı etkisi için bile alabilirim.
Özetle karma ve yağlı ciltlilerin seveceği bu ürün doğru beklentilerle kullanıldığında gayet başarılı.
Tabii ki benim şahsi fikir ve düşüncem bunlar.Peki siz bu ürünü kullandınız mı? Ya da gözenek sorununa alternatif çözümleriniz, uygulamalarınız neler?
Aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...
MUTLU GÜNLER
Bugün blogumun konuğu Loreal Sunkiss renk açıcı jel olacak.Benim gibi saçlarını çok seven ve asla boyatmaya kıyamayan biri olarak bu ürünü kullanmak baya cesaret gerektiren bir maceraydı.
Daha önce başarısız bir ombre deneyimim olunca artık boya işlerine cesaret edemiyorum açıkcası. Ancak yaz geldikçe saçımda biraz ışıltı ve bir farklılık isteme dürtüm bu ürünü alıp kasaya gitmeme yetmişti:)
Tabii ki kullananların çoğunun olumlu yorumları da etkili olmadı değil.
Ürün boya uygulanmamış saçların kullanımına uygun.
İçeriğinde ki hidrojen peroksit sayesinde renk açma işlemini gerçekleştiriyor.
Kullanım sıklığı ise çok çelişkide kalınan konulardan biri.Ben 2 güne bir olacak şekilde kullanım sıklığını ayarladım.
Aşamalı şekilde renk açma işlemi sağlıyor düzenli kullanımın sonuçta önemli bir rolü var.
Nasıl Uygulanıyor?
İki şekilde uygulanıyor nemli veya kuru saça.Ben nemli saça uygulamayı tercih ettim.
Nemli saçlarımın istediğim bölümlerine veya tümüne elimle masaj yaparak ürünü uyguladım.Ve saç kurutma makinesiyle saçlarımı kuruttum.Dilerseniz siz güneşte de kurutabilirsiniz ancak vakitsel anlamda oyalayıcı bir seçenek.
İlk 2 uygulamada fark pek belli olmasa da 4. uygulamadan sonra fark anlaşılır hale geliyor.En çok gün ışığında verdiği etkiyi görebiliyorsunuz.Benim açık kumral saçlarımı bir ton kadar açtığını söyleyebilirim.
Ürün 5. uygulamamdan sonra bitti.Ben yeni sprey formuyla yoluma yani açma işlemine devam etmeyi düşünüyorum.
Saça herhangi bir zararını gözlemlemedim.Bu açıdan çok sevdim.
Ürün fiyatı 20 tl civarındaydı.
Benim ürünle ilgili görüş ve fikirlerim bu şekilde.Yorum ve sorularınızı aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...
MUTLU GÜNLER
Bugün blogumun konuğu Huncalife ın spa moods serisinden blackberry li bu el ve vücut scrub ı.
Ürünü kullanmaya başlayalı yaklaşık iki ay olacak ve tabii ki ürünle ilgili fikir edinmem için gayet yeterli bir vakit.
Öncelikle Huncalife ın renkli kozmetik kısmını başarılı bulamasamda bu tarz ürünlerde çok iyi bir marka olduğunu düşünüyorum.
Scrub ı bana arkadaşım tavsiye etti çok severek kullandığını anlattı.Ve gerçekten anlattığı kadar başarılı bir ürün.
Öncelikle rengi ve kokusu kalbinizi çalıyor zaten :)
Açıkcası düzenli kullanabildiğim bir ürün değil.Çünkü şöyle kötü bir özelliğim var duşta vücut ürünlerini veya bekletmem gereken saç maskelerini astımım sebebiyle buharlı ortamda uzun süre kalamadığım için hakkıyla kullanamıyorum.
Yani o oyalanma veya bekleme süresi bana biraz zarar verebiliyor.
Yapısı ince tanecikli asla tahrişe sebep olmuyor.
Ölü deriyi çok güzel arındırıyor.
Ve en en sevdiğim kısmı o kadar güzel bir nem veriyor ki bu nemi cildinizde 24 saat hissedebiliyorsunuz.
Bu açıdan pratik tabii ki çünkü duştan sonra ekstra nemlendirici krem sürmekle uğraştırmıyor.Duştan sonra vücudumu nemlendirmek kısmı bana zahmetli geldiği için çoğu zaman atladığım bir aşama oluyor.
Yani özetleyecek olursam ürün çok başarılı ve pratik.Yanılmıyorsam fiyatı 30 tl civarındaydı.Eğer denk gelirseniz mutlaka bir şans verin derim.
Benim ürünle ilgili görüş ve önerilerim bu şekildeydi.Sorularınızı ve fikirlerinizi aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...
MUTLU GÜNLER
Bugün sizlerle tamamen kişisel bir deneyimimi paylaşmak istedim. İnstagram ve snapchatte severek takip ettiğim sevgili fashiolala da görüp bende denemek istedim.Bir sağlıkçı olarak söylemek isterim ki yara veya dikiş pansumanlarında kullandığımız batikonun sivilcemin üstüne sürmek düşüncesi bana zararlı veya riskli gelmedi.Nihayetinde antiseptik bir solüsyon ve işe yararsa gayette ucuz ve uygulanabilir bir seçenek olacaktı.
Benim cildim yağlıya dönük karma.Çok ciddi sivilce problemim olmasa da dönem dönem yediklerimden kaynaklı sivilcelerim olabiliyor.Sıkmaktan çekiniyorum ve bugüne kadar ekstra bir ürün kullanmışlığım olmadı.Ancak kendiliğinden sönmesini beklemek bazen bir haftayı bulabiliyor.
Böylece batikonlu ilk deneyimimde dudak kenarımda ki sivilceme kulak pamuğuyla ince bir tabaka şeklinde sürüp kurumasını bekledim.Geceden sürüp sabah uyandığımda yüzümü normal yüz yıkama köpüğümle yıkadım.Belirtmek isterim ki kokusu pek iç açıcı değil ve haliyle renginden dolayı dikkatli bir kullanım gerekiyor.
Bu şekilde iki gece kullandıktan sonra sivilcenin yok olduğunu gördüm.
Ben bu yöntemi sevdim ve bende herhangi bir reaksiyon kötü sonuç yaratmadı. Ancak gelelim dipnot kısmına.Eğer ergenlik dönemi sivilceleriniz varsa yani hormonal bu yöntemin pek etkili olamaz.Çünkü akne gerçekten tedaviyle geçebilen bir cilt sorunu.Ya da devam eden bir sivilce tedaviniz varsa doktorunuza danışmadan asla uygulamayın çünkü tedavi döneminde cilt ekstra hassas olabiliyor.Hamileyseniz yada tiroid hastalığınız var ise uygulamayınız.Bu yazdığım deneyimler tamamen şahsi ve her ürün her kişide aynı etkiyi yaratmayabilir.Bunları gözeterek uygulamak yada uygulamamak kendi iradenizde.
Sizin sivilcelere karşı savaşınızda kullandığınız ürünler ve yöntemler neler? Aşağıya soru ve görüşlerinizi bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...