EV YAPIMI İCE TEA

HOME MADE

MUTLU GÜNLER
Kavurucu sıcak ve Ramazan ayı bir araya gelince devamlı bir buhran hali içindeyim.
Dolapta uzun süredir tüketilmeyen şeftalileri görünce ise aklıma çok severek tükettiğim ice tea yapma fikri geldi.
Umarım yazımı iftardan önce yetiştiririm.Hazırlaması ve malzemeleri ise çok basit.
Hem sağlıklı hem serin hem ev yapımı daha ne olsun değil mi?


İCE TEA




MALZEMELER

3 Adet Åžeftali

7 Su Bardağı Su 

1 Su Bardağı Şeker

2 Su Bardağı Demlenmiş çay

1 Çay Kaşığı limon tuzu

YAPILIÅžI
Soyup doğradığımız şeftalileri ve şekeri tencereye alıp 7 su bardağı suyu ekliyoruz.Kaynamaya başladıktan sonra içine limon tuzunu da ekleyip 15 dk kadar kaynatıyoruz.
Diğer taraftaysa sevdiğiniz dem oranında demlediğimiz iki su bardağı çayı karışımı saklayacağımız kaba koyuyoruz.Ben bergamot aromalı sevdiğim için ekstra bergamotlu bardak poşeti de demliğe attım.
Süzüp kaba koyduÄŸumuz çayın üzerine yine süzerek ÅŸeftali suyunu ekliyoruz. 
Ve bitti.
Sıcaklığı geçtikten sonra karışımı dolaba kaldırıp servise hazır şekilde bekletebiliriz.
Tadı ise mükemmel siz isterseniz esmer şeker kullanabilir yada şeker miktarını azaltıp artırabilirsiniz.
Lipton benden korksun artık:)

ice tea


BİODERMA SEBİUM PORE REFİNER (GÖZENEK SIKILAŞTIRICI KREM)

BİODERMA



MUTLU GÜNLER
Bugün blogumun konuğu biodermanın sebium pore refiner isimli gözenekli görünümü azaltmaya yardımcı bu bakım kremi olacak.

Maalesef karma cilde sahip olmanın getirdiği t bölgemde özellikle yanak kısmımda gözenek sorunu olan birisiyim.
Ve ürünü anlatmadan önce bilgim ve deneyimim doğrultusunda söylemem gerekir ki gözenek sorunu ne bir kremle ne de bir işlemle tamamen yok olacak bir sorun değil.Ben kullandığım ürünler ve tecrübelerim sonucunda şu sonuca ulaştım.
Benim cilt tipim bu şekilde esas olan doğru uygulamalar ve ürünlerle bu görüntüyü en aza indirip cildimi temiz tutarak siyah nokta vs. oluşumunu minimuma indirebilmek.

Gelelim kreme ve etkilerine.Yapısı çok güzel ve kolay uygulanabiliyor.Ben sadece sorunlu bölgelere uyguladım.Uygulamadan sonra cilde mat bir görünüm ve kadifemsi bir his kazandiriyor. Gözenekli görünümü azaltıyor.
Özellikle makyaj öncesi kullanımında çok sevdim. Çünkü kremin üzerine uygulanan fondöten, pudra, bb krem gibi ürünlerin ciltte duruÅŸu mükemmel oluyor ve pürüzsüz bir cilt görüntüsü elde ediyorsunuz.YaÄŸlanma süresini uzatıyor.Özellikle  yaz aylarında tam ihtiyacım olan ürün.
Düzenli kullanımında daha da olumlu etkiler alınabileceğini düşündüğüm işini iyi yapan bu ürüne gerçekten şans verilmeli.
Ben sırf makyaj bazı olarak yarattığı etkisi için bile alabilirim.
Özetle karma ve yağlı ciltlilerin seveceği bu ürün doğru beklentilerle kullanıldığında gayet başarılı.

Tabii ki benim şahsi fikir ve düşüncem bunlar.Peki siz bu ürünü kullandınız mı? Ya da gözenek sorununa alternatif çözümleriniz, uygulamalarınız neler?
Aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum.

GÜZEL KALIN...

LOREAL CASTİNG SUNKİSS RENK AÇICI JEL

LOREAL SUNKİSS


MUTLU GÜNLER

Bugün blogumun konuğu Loreal Sunkiss renk açıcı jel olacak.Benim gibi saçlarını çok seven ve asla boyatmaya kıyamayan biri olarak bu ürünü kullanmak baya cesaret gerektiren bir maceraydı.

Daha önce başarısız bir ombre deneyimim olunca artık boya işlerine cesaret edemiyorum açıkcası. Ancak yaz geldikçe saçımda biraz ışıltı ve bir farklılık isteme dürtüm bu ürünü alıp kasaya gitmeme yetmişti:)
Tabii ki kullananların çoğunun olumlu yorumları da etkili olmadı değil.
Ürün boya uygulanmamış saçların kullanımına uygun.
İçeriğinde ki hidrojen peroksit sayesinde renk açma işlemini gerçekleştiriyor.

Kullanım sıklığı ise çok çelişkide kalınan konulardan biri.Ben 2 güne bir olacak şekilde kullanım sıklığını ayarladım.
AÅŸamalı ÅŸekilde renk açma iÅŸlemi saÄŸlıyor düzenli kullanımın  sonuçta önemli bir rolü var.

Nasıl Uygulanıyor?
İki şekilde uygulanıyor nemli veya kuru saça.Ben nemli saça uygulamayı tercih ettim.
Nemli saçlarımın istediğim bölümlerine veya tümüne elimle masaj yaparak ürünü uyguladım.Ve saç kurutma makinesiyle saçlarımı kuruttum.Dilerseniz siz güneşte de kurutabilirsiniz ancak vakitsel anlamda oyalayıcı bir seçenek.

İlk 2 uygulamada fark pek belli olmasa da 4. uygulamadan sonra fark anlaşılır hale geliyor.En çok gün ışığında verdiği etkiyi görebiliyorsunuz.Benim açık kumral saçlarımı bir ton kadar açtığını söyleyebilirim.
Ürün 5. uygulamamdan sonra bitti.Ben yeni sprey formuyla yoluma yani açma işlemine devam etmeyi düşünüyorum.
Saça herhangi bir zararını gözlemlemedim.Bu açıdan çok sevdim.
Ürün fiyatı 20 tl civarındaydı.

Benim ürünle ilgili görüş ve fikirlerim bu şekilde.Yorum ve sorularınızı aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.

GÜZEL KALIN...

HUNCALİFE SPA MOODS EL VE VÜCUT SCRUB

HUNCALİFE



MUTLU GÜNLER
Bugün blogumun konuğu Huncalife ın spa moods serisinden blackberry li bu el ve vücut scrub ı.
Ürünü kullanmaya baÅŸlayalı yaklaşık iki ay olacak ve tabii ki ürünle ilgili fikir edinmem için  gayet yeterli bir vakit.
Öncelikle Huncalife ın renkli kozmetik kısmını başarılı bulamasamda bu tarz ürünlerde çok iyi bir marka olduğunu düşünüyorum.
Scrub ı bana arkadaşım tavsiye etti çok severek kullandığını anlattı.Ve gerçekten anlattığı kadar başarılı bir ürün.
Öncelikle rengi ve kokusu kalbinizi çalıyor zaten :)

huncalife


Açıkcası düzenli kullanabildiÄŸim bir ürün deÄŸil.Çünkü şöyle kötü bir özelliÄŸim var duÅŸta vücut ürünlerini veya bekletmem gereken saç maskelerini astımım sebebiyle buharlı ortamda uzun süre kalamadığım için  hakkıyla kullanamıyorum.
Yani o oyalanma veya bekleme süresi bana biraz zarar verebiliyor.

Yapısı ince tanecikli asla tahrişe sebep olmuyor.

Ölü deriyi çok güzel arındırıyor.

Ve en en sevdiğim kısmı o kadar güzel bir nem veriyor ki bu nemi cildinizde 24 saat hissedebiliyorsunuz.

Bu açıdan pratik tabii ki çünkü duştan sonra ekstra nemlendirici krem sürmekle uğraştırmıyor.Duştan sonra vücudumu nemlendirmek kısmı bana zahmetli geldiği için çoğu zaman atladığım bir aşama oluyor.

Yani özetleyecek olursam ürün çok başarılı ve pratik.Yanılmıyorsam fiyatı 30 tl civarındaydı.Eğer denk gelirseniz mutlaka bir şans verin derim.
Benim ürünle ilgili görüş ve önerilerim bu ÅŸekildeydi.Sorularınızı ve fikirlerinizi aÅŸağıya yorum olarak bırakırsanız çok  mutlu olurum.

GÜZEL KALIN...




SİVİLCELERE BATİKONLU ÇÖZÜM

BATİKON



MUTLU GÜNLER
Bugün sizlerle tamamen kişisel bir deneyimimi paylaşmak istedim. İnstagram ve snapchatte severek takip ettiğim sevgili fashiolala da görüp bende denemek istedim.Bir sağlıkçı olarak söylemek isterim ki yara veya dikiş pansumanlarında kullandığımız batikonun sivilcemin üstüne sürmek düşüncesi bana zararlı veya riskli gelmedi.Nihayetinde antiseptik bir solüsyon ve işe yararsa gayette ucuz ve uygulanabilir bir seçenek olacaktı.
Benim cildim yağlıya dönük karma.Çok ciddi sivilce problemim olmasa da dönem dönem yediklerimden kaynaklı sivilcelerim olabiliyor.Sıkmaktan çekiniyorum ve bugüne kadar ekstra bir ürün kullanmışlığım olmadı.Ancak kendiliğinden sönmesini beklemek bazen bir haftayı bulabiliyor.
Böylece batikonlu ilk deneyimimde dudak kenarımda ki sivilceme kulak pamuğuyla ince bir tabaka şeklinde sürüp kurumasını bekledim.Geceden sürüp sabah uyandığımda yüzümü normal yüz yıkama köpüğümle yıkadım.Belirtmek isterim ki kokusu pek iç açıcı değil ve haliyle renginden dolayı dikkatli bir kullanım gerekiyor.
Bu şekilde iki gece kullandıktan sonra sivilcenin yok olduğunu gördüm.
Ben bu yöntemi sevdim ve bende herhangi bir reaksiyon kötü sonuç yaratmadı. Ancak gelelim dipnot kısmına.EÄŸer ergenlik dönemi sivilceleriniz varsa yani hormonal bu yöntemin pek etkili olamaz.Çünkü akne gerçekten tedaviyle geçebilen bir cilt sorunu.Ya da devam eden bir sivilce tedaviniz varsa doktorunuza danışmadan asla uygulamayın çünkü  tedavi döneminde cilt ekstra hassas olabiliyor.Hamileyseniz yada tiroid hastalığınız var ise uygulamayınız.Bu yazdığım deneyimler tamamen ÅŸahsi ve her ürün her kiÅŸide aynı etkiyi yaratmayabilir.Bunları gözeterek uygulamak yada uygulamamak kendi iradenizde.
Sizin sivilcelere karşı savaşınızda kullandığınız ürünler ve yöntemler neler? Aşağıya soru ve görüşlerinizi bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...

RİMMEL LONDON PROVOCALİPS RUJ

RİMMEL LONDON

MUTLU GÜNLER
Bugün blogumun konuÄŸu Rimmel London ın  16 saat kalıcılık vaat eden provocalıps serisinden bu iki ruj olacak.
Öncelikle ambalajının güzelliğine bayıldım.Step 1 ve Step 2 olarak iki aşamalı bir uygulama sunuyor ruj bize.İlk aşama olarak rujun renkli kısımını ince bir tabaka halinde dudaklarımıza sürüyoruz.Mümkün olduğunca hatasız uygulama yapmaya özen gösterin çünkü çabuk sabitleniyor ve temizleme aşaması biraz zahmetli.İkinci aşama olarak ise şeffaf kısmı dudağımıza sürüyoruz bu kısım rujun mat görüntüsünü alıyor eğer mat bir görünüm istiyorsanız ikinci kısmı atlayabilirsiniz.Ancak maalesef ikinci kısmı uygulamadığım da dudağımda oluşan gerilim ve o kuru his o kadar rahatsız etti ki beni.Bu yüzden ben iki aşamayı da uygulamayı tercih ediyorum.
16 saat kalıcılık vaadini yerine getiriyor mu?
Tabii ki hiçbir zaman dudağımda 16 saat bir ruj duramaz rahatsız olurum silerim genelde.Ama diğer rujlara göre kalıcılık performansı ciddi anlamda yuksek.Ne çatala ne kıyafete yanı dokunmayla bir bulaşma gözlemlemedim.Tabi böyle ciddi bir kalıcılığın ne anlama geldiğini hepimiz az çok biliriz değil mi?
Evet fazlaca kurutuyor dudakları.Diğer eksi yönüde bayağı zor çıkıyor.Ben dudaklarıma zarar vermemek için çift fazlı göz makyaj temizleme suyumla dudağımdan çıkarıyorum ürünü.
Sevdim mi sevmedim mi bilemediğim bir ürün oldu açıkcası. Bende iki rengi mevcut ilki nude bir renk olan 'SKINNY DIPPING'

SKINNY DIPPING

İkincisi ise günlük olarak kullanmayı çok sevdiğim bir renk olan 'MAKE YOUR MOVE'

MAKE YOUR MOVE

Ürünün ikinci aşamada uyguladığımız şeffaf kısmı ise bu şekilde

rimmel london

Benim ürün hakkında gözlemlerim ve görüşlerim bu şekildeydi.Siz bu seriyi denediniz mi? Ürün hakkındaki görüş ve sorularınızı aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL GÜNLER...



GRATİS, WATSONS, AVON ALIŞVERİŞİM

WATSONS


MUTLU GÜNLER
Son zamanlarda yaptığım alışverişlerde aldığım ürünleri toplayıp bir yazı haline getirmek istedim.Uzun zamandır ne blogta ne instagram da pek aktif değilim aslında.Sebebi hem iş yoğunluğu hem genel bir bahar yorgunluğu.Bugün ise yaklaşık iki haftadır farklı zamanlarda aldığım ürünleri bir araya getirip bu yazıyı yazmaya karar verdim:)
İlk olarak Gratis ten aldığım Essence marka koyu kahve göz kalemi.Siyahını çok sevdiğim için kahverengi olanını da almak istedim. Sağolsun sümeyracım benim için Gratiste bulunca almıştı fiyatı 9 tl.
Watsonstan ise merakla beklediğimiz şuan ülkedeki kadınların yarısında bulunduğuna inandığım Lash Sensatıol maskarayı tabii ki bende aldım.Bir şey ulaşılmaz olunca hep mükemmel ve eşsiz gelir ya insana bu rimel içinde geçerli bir kural bu maalesef :) fiyatı 13 tl idi.
Daha sonra ne zamandır listemde olan Brow satin kaş kaleminide aldım.Görkem' e selam olsun cidden alıp denemelisiniz.Fiyatı 13 tl civarındaydı indirimde.

alışveriş


Daha sonra annemde severek kullandığı kremini indirimde yedeklemek istedi.Onun fiyatıysa 28 tl ydi.
Ve yaz geldi yeni kokular denemek istedim, birçok yerde sekiz çarpı dördün bu parfüm deodorantlarından bahsedildiğini kokularının güzel olduğunu duymuştum.Ben tercihimi soft kiss den yana kullandım.Fiyatı 8 tl civarındaydı.


avon

Son olarak Avon da gördüğüm ve denemek için aldığım matlaştırıcı etkili tonik geçen gün geldi.Onunda fiyatı 14 tl civarındaydı.
En kısa zamanda deneyip düşüncelerimi sizinle paylaşacağım.
Benim son zamanlarda yaptığım alışverişler bu şekildeydi.Aşağıya değerli yorumlarınızı bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...