MUTLU GÜNLER
Yakın zamanda denediğim ve hepimizin çok sevdiği tarifi bloguma da eklemek istedim.Ayrıca resmi eklediğimde de instagramdan çokça tarifini soran olduğu için burada da bir kayıtı olsun istedim.
Gelelim bu ponçik kek için gerekli malzemelere;
3 Yumurta
1 s.b Åžeker
1 s.b Soğuk süzülmüş çay
1 Tatlı kaşığı tarçın
2 Tatlı kaşığı sade nescafe
1 Paket kakao
1 s.b Sıvı yağ
3 s.b Un
1 Paket vanilin
1 Paket kabartma tozu
Yapılışı;
Yumurtalar ve şekerler çırpılır.Çay, tarçın, nescafe, kakao, sıvı yağ eklenir.İyice karıştırılıp karışım homojen hale getirilir.
Un ve kabartma tozu elenerek eklenir. Vanilin de karışıma eklenerek karıştırmaya devam edilir.Ben minik karton kalıplara karışımı döktüm. Siz dilerseniz büyük kek kalıplarına da dökebilirsiniz.
170 derece fırında 20 dakika pişirilir.
Ben sonuçtan çok memnunum.
Sizde bunun gibi severek yaptığınız ve denediğiniz tarifleri aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.
TATLI GÜNLER
Bu yıl 43.’sü düzenlenecek olan Pantene Altın Kelebek Ödülleri’nde televizyon ve müzik dünyasının yıldızları sizin vereceÄŸiniz oylarla parlıyor. Oylamaya katılarak sevdiÄŸi sanatçıları ödüle bir adım daha yaklaÅŸtırdıktan sonra güçlü ve saÄŸlıklı görünen saçlarıyla fotoÄŸrafını paylaÅŸan 10 kiÅŸi, ayrıca geceye katılarak benzersiz deneyimler yaÅŸama fırsatı yakalıyor.

Bu yıl 43.'sü gerçekleÅŸecek Türkiye’nin en prestijli ödül töreni “Pantene Altın Kelebek Ödülleri” için oylamada son hafta! SevdiÄŸi sanatçıları oylarıyla destekleyenler arasından seçilecek 10 kiÅŸi ayrıca geceye Pantene’le hazırlanacak, kırmızı halıda sevdiÄŸi sanatçılarla tanışma fırsatı kazanacak.
Türkiye’nin sevilen yıldızlarını bir araya getiren “Pantene Altın Kelebek” ödül töreni heyecanına katılmak çok kolay. En sevdiÄŸi sanatçılara oy verdikten sonra güçlü ve saÄŸlıklı görünen saçlarıyla fotoÄŸrafını paylaÅŸan katılımcılar, ödül gecesinde benzersiz deneyimler yaÅŸama ÅŸansı yakalayacak. Seçilecek 10 kiÅŸi geceye Pantene’le hazırlanacak, alanında uzman kiÅŸilerden tavsiyeler alarak kırmızı halıda parlayan saçlarıyla yürüyecek.
Oylamaya katılmak ve gecenin yıldızı olmaya hak kazanmak için: http://www.pantenealtinkelebekodulleri.com/
Sosyal medyada #PanteneAltinKelebek etiketini ve Pantene Türkiye Instagram ve Youtube sayfalarını takipte kalın!



Bir boomads advertorial içeriğidir.
MUTLU GÜNLER
Blogumun güzel ziyaretçisi umarım güzel bir gün geçiriyorsundur. Bugün sizlere uzun zamandır benimle olan ve bolca deneyimleme şansımın olduğu bu likit allıktan bahsedeceğim.Bildiğim kadarıyla maalesef Rimmel London un bu seri krem allığı ülkemizde yok.
Bana taa Londra dan bu sevimli ve güzel allığı yollayan ve tanışmamı sağlayan güzel kalpli Ceylan a çok teşekkür ederim.
Gelelim ürüne ve gözlemlerime.Öncelikle 14 ml lik minik bir ambalaja sahip.
Ambalajı bence böyle krem formda bir ürün için en uygun tipte.Yani hijyenik toz, tüy vs. bulaşma riski en aza iniyor böylece.
Kremsi ve likit yapısı uygulamayı çok kolay bir hale getiriyor.
Bu ürünün yapısı ve doğal rengi benim krem allıklara karşı olan gereksiz korkumu yendi diyebilirim.
İlk etapta rengi çok fazla yoğun ve koyu gelse de doğru ve güzel şekilde dağıttığınızda çok doğal bir görünüm elde ediyorsunuz.
Ben en çok parmaklarımla uygulamayı seviyorum.Ama siz fırça veya sünger yardımıyla da uygulayabilirsiniz.Kalıcılığı ise 4-5 saat kadar cildimde kaldığını biliyorum uyguladıktan sonra bence biraz cilt yapısına da bağlı.
Ve gelelim bende ki 001 Pop of Pink rengine;
Umarım gününüz bu sevimli allık gibi renkli ve tatlı geçer.Soru ve yorumlarınızı aşağıya bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL KALIN...
MUTLU GÜNLER
En sevdiğim mevsim geldiğine göre ki ilk ayı bitmek üzere.Sonbahara yakışır bir yazı yazmamak olmazdı.
Benim doğduğum mevsim olduğu için, hüznünü ve renklerini çok sevdiğim için, değer verdiğim birçok kişi hayatıma bu mevsimde katıldığı için vs vs aslında o kadar çok sebebim var
ki bu mevsimi sevmem için yazmak az kalır .
Havalar soğumaya başladıysa kitaplarım, bordo battaniyem ve dizilerimle ben kavuştuk demektir.Yaz aylarında niyeyse okumaya karşı bir isteksizlik oluyor bende.Galiba sıcak havanın getirdiği rehavete fazla kapılıyorum.Şimdi ise size fotoğraflarla ve şarkılarla benim için eylülün nasıl geçtiğine dair kısa bir tur yaptıracağım hazırmıyız?? Öncelikle en çok dinlediğim iki şarkı ile başlayalım
Gerek klipleri gerek şarkılarıyla bence şahane işler çıkartan Sia' yı dinlemeye bayılıyorum.
Eylül ayının başından beri ise The Greatest i dinlemekten hiç bıkmadım desem yeridir.
Bir diğer favori şarkım ise LP Lost On You oldu.
Her dinlediğimde hayranlığım bir kez daha artıyor.
Gelelim okuduğum ve okumakta olduklarıma;
İlk olarak çocuk kitabı olarak geçse de ve çabucak okunsa da ben anlattığı hikayeden derinden etkilendim.İtiraf ediyorum bu kadar seveceğimi düşünmemiştim bu kitabı alırken.Bir Şeftali Bin Şeftali yi kesinlikle okuyun.Bence böyle hikayelere büyüklerin daha çok ihtiyacı var.
Küçük Prens ve Kibritleri Çok Seven Küçük Kız iyi arkadaş olurlar mıydı bilmiyorum ama ikisinin dokunaklı yalnızlıkları ve hikayeleri sizi başka dünyalara götürür.Kitapla ilgili yorumlarımı bitirdiğimde ekleyeceğim. Kafka Okur u çok sevdiğimi söylememe gerek yok galiba:)
Ve bonus olarak bir dizi tavsiyesi :)
Bir çocuğun esrarengiz bir şekilde ortadan kaybolmasıyla başlayan dizi.Onu arayan ailesinin karşılaştığı esrarengiz olaylar ve yine esrarengiz bir biçimde yıllar önce kaybolan bir kızın bir anda kasabaya dönmesiyle iyice karmaşıklaşıyor.Aynı zamanda bir dönem dizisi olan ve gerilimin eksik olmadığı dizinin en sevdiğim yanı çocuk oyuncuların müthiş performansı.Gerilim severlere tavsiyemdir efendim.
Uzun bir eylül ayı özeti gibi oldu yazı umarım sıkılmazsınız.Ben sonbaharı bu şekilde karşıladım.Sizin de severek dinlediğiniz müzikleri ya da okuduğunuz kitapları aşağıya yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum.
MUTLU GÜNLER
Sonunda bir blogum olduğunu da anımsayıp geldim.Niyeyse uzun bir zaman bloga yazmaktan çekindim.Ne zaman blog yazmak için otursam bilgisayarın başına bir bahane bulup erteledim, erteledim, erteledim.
Tembelliği ve çekingenliğimi üzerimden atmak bugüne nasipmiş diyelim.
Umarım iyisinizdir kadim okuyucum:)
Dönüşümü bütün yaz neredeyse elimden hiç düşürmediğim favori rujumla yapmak istedim. Aslında instagram da kısaca bahsetmiştim.
Gerçi bu rujdan bahsetmeyen kaldı mı ki? :)
Ama hak ediyor efendim.Gerçekten her yerde bahsedilmesi aldığı övgüler ve ismiyle çok cazibeli bir ruj.
Loreal 640 Erotique yani sırf ismi için bile bir kez merak edip baktırtır bir mat ruj.
Yapısı gerçekten çok yumuşak, sürümü kolay doğal olarak.
Ancak tabii ki tüm bunların yanında bence kalıcılığı diğer denediğim mat rujlara göre daha az.
Kokusu ise bu ruju bu kadar çok sevmem de diğer bir etken çünkü annemin çook eskilerde kullandığı bir rujla resmen birebir aynı kokuyor:) (Cidden çok eskiydi 20 yıl? )
Rengi ise her tene uyabilecek bir renk ve her tende farklı bir bitişi olabiliyor.
Son olarak benim tenimde ki duruşunu şöyle göstereyim
MUTLU GÜNLER
Uzun aralar vererek blogu ihmal ediyorum.Bu yüzden içim hiç rahat değil aslında.Ama buraya yazmak her zaman kendimi iyi hissettiriyor.
Bugün ilk kez bir tarifi denedim ve ailecek hepimiz beğenince bloga tarifini eklemek istedim.
Sağlıklı kurabiyeler yapmak için gerekli malzemeler;
-2 Su bardağı yulaf ezmesi
-2 Adet muz
-2 Çay kaşığı kabartma tozu
-2 Adet yumurta akı
-İsteğe bağlı ve istediğiniz miktarda badem, tarçın,bal,pekmez vs..
Ben çiğ badem ve bal kullandım.
Karışıma önce yumurta aklarıyla muzları aynı kapta püre haline getirerek başlıyoruz.Elde ettiğimiz püreye yulafı, kabartma tozunu ve diğer eklemek istediğimiz malzemeleri katıyoruz.Ben bal ve badem ekledim. Ve birazda tarçın.
Tüm malzemeleri karıştırdıktan sonra karışımdan cevizden biraz büyük parçalar alıp elimizle hafif yassılaştıralım.
Yağlı kağıt serdiğimiz fırın tepsisine kurabiyelerimizi dizelim ve önceden ısıttığımız 180 derece fırında 20-25 dk kadar pişirelim.
Benim kurabiyelerim bu ÅŸekilde oldu ,
Umarım sizde bu kolay ve sağlıklı tarifi deneyip seversiniz.
SAÄžLIKLI KALIN..
MUTLU GÜNLER
Bugün size uygun fiyatlı favori rimelimden bahsetmek istiyorum.
Geçen yıl market alışverişim sırasında denk gelmiştim golden rose un bu cat walk maskarasına.Ve bir şans vermek için aldım.
Özellikle waterproof rimellerden bu ara bir bıkmışlık hali söz konusu bende.Zaten az olan kirpiklerimi waterproof rimeli çıkarmak için kaybettiğimi hissediyorum .
Golden rose un bu rimeli ise tam bir günlük rimel.Verdiği hacim ve uzunluk benim cansız ve az olan kirpiklerimde bile başarılı.
Ben tek kat rimel kullanmayı sevmediğim için ya öncesinde baz kullanıp uyguluyorum.Ya da iki yada üç kat olacak şekilde uyguluyorum.Gün sonuna doğru ufak dökülmeler olsa da benim açımdan sorun olmuyor.
Çünkü yaz aylarında çok fazla makyaj yapmıyorum veya yapsam bile makyajla uzun süre kalmıyorum.
Fırça yapısı ise şu şekilde;
Fırça yapısı sayesinde en dipteki kirpiklere bile ulaşabiliyorum.Ben denk geldikçe alıp yedekliyorum. Fiyatı yanılmıyorsam 7 tl civarındaydı.Benim rimelle ilgili görüşlerim bu şekilde.
Aşağıya yorum ve önerilerinizi bırakırsanız çok mutlu olurum.
GÜZEL GÜNLER...